2010年6月13日 星期日

10年 新春東京鬼怒川十天自由遊 Day 7

日期:2010年 2 月 17 日 (星期三、年初四、降雪)
行程:酒店 → 浅草 → 日光 → 輪王寺 → 東照宮 → 大猷院 → 鬼怒川 → 酒店
住宿:鬼怒川溫泉酒店


  今天早上七時就起床,梳洗後食昨天在京王百貨買的寿司卷和蘋果汁做早餐,原來啲寿司卷都幾飽肚,祇係食咗盒太卷已經好飽,餘下的就留番在去日光的電車上再食。未夠八鐘就出發,在酒店大堂辦 Checkout 手續及寄存兩個行李喼後,就到JR新宿駅乘JR中央線快速東京行到神田駅 160円,然後轉乘東京メトロ銀座線淺草行到淺草駅 160円,車程約 26分鐘,轉車非常順利,約八時半就到東武淺草駅,早兩日已經買定了日光鬼怒世界遺產二日周遊券 3600円,已包埋來回去日光鬼怒川的電車,今天乘搭 09:10 的快速急行,車程約 131分鐘,祇比特急的慢二十多分鐘。在這裏順帶一提,套票不包特急,乘特急要另外買單程票1300円。

  這班電車有六卡,在下今市駅時會一分為三,最後兩卡才是到東武日光的,為了想睇分卡時的情況,所以選了第五卡車坐。快速急行祇係會停幾個站,坐了半個鐘車後見有些肚餓,於是食埋今朝的寿司卷,真係飽晒,連今日午餐都唔使食。

  差不多到下今市時,見兩旁的山頂鋪了些雪,十分靚,到了下今市駅時停咗好耐,工作人員忙碌地把第五卡的車廂變成車頭,車廂做好了「變身」後,就出發到東武日光駅,積雪越來越多,11:25到了東武日光駅,在車站前見到滿地積雪,真係好想去玩下雪。

今日好豐富的早餐,食到啡白熊飽晒


今朝得 2度,好凍呀!


東武淺草駅,乘扶手電梯上去月台


停在月台的特急列車,我地今日唔係搭呢架


特急列車那邊的月台有車站便當出售


我哋乘 09:10 的快速列車到東武日光


睇下我哋應該坐邊架車先


今日就係坐呢架電車到東武日光




車廂內的坐位,不過今日唔係好多人,我哋同啡白熊就坐晒四個位


難得架車無人,啡白熊話要影多幾張相喎




坐位中間張細枱仔,唔用時可以收埋,啡白熊話肚仔餓,要食寿司卷


遠處的山鋪滿了雪,很美啊!




到了下今市駅,等分卡後才可以再出發


原本係車廂,如今變了車頭,而且仲有駕駛室添


到了東武日光駅,連路軌上也積滿雪,變了車頭的列車,樣子有些怪


由這通道出閘,祇須出示周遊券就可以通過


東武日光駅


車站前的水池,如今鋪滿了雪


  離開車站後就到 2C巴士站乘世界遺產めぐり巴士到日光輪王寺,這程巴士係周遊券包埋的,不用付錢,落車時祇須俾司機叔叔睇下張周遊券就可以,落巴士時開始下微雪,幸好沒有影響行程。我哋先到輪王寺的購票處用周遊券換二社一寺的參拜券,然後就開始參觀,第一站係輪王寺的三仏堂,裡面是展出多尊佛像和神器,不過不可以影相。

  行完後出到外面時,看不到下一站的指示牌,又忘了參拜路線,祇好跟地圖行去日光東照宮,行上去東照宮的路是一條鋪滿了很厚雪的斜路,十分滑,見好多日本人都滑倒,我地就更加倍小心。我同白熊一步一步慢慢行上去,到了東照宮時俾金碧輝煌的建築物吸引,但是地面又濕又滑,行了一半時雪越下越大,全身都是雪,終於明白下雪時點解要担傘,雪仍然下過不停,所以決定不再前行,返轉頭行去日光二荒山神社大猷院

2C 巴士站,在這裡乘世界遺產めぐり巴士


整理券,我哋用周遊券,不用取整埋券,但係如果要付款的話,上車時就要取整埋券


車頭的顯示板係顯示車資,右邊熒幕顯示下一個車站名


我哋就係坐呢架巴士


日光輪王寺入口,亦是世界遺產めぐり參拜的第一站


入口的龍形水盆


參拜券售票處


遊二社一寺的參拜券原價係 1000円,我哋張周遊券都包埋,真係好抵


出示周遊券後,職員就給我哋兩張參拜券,入場時會在張參拜上蓋印


攞咗張參拜券後先影下相先,四周都堆了很多雪呀,忍唔住行去玩咗一陣雪先入去三仏堂




雪堆中的地蔵菩薩


逍遙園


旁邊係日光輪王寺寶物殿


影完相後就睇下參拜路線先,不過睇完都無用,因為我哋行行下唔記得咗點行


輪王寺三仏堂


入口,由這裡開始參觀


三仏堂裡面唔可以影相,行完就係出面影番夠本


相輪樓


護摩堂,這時已經忘了參拜路線,轉左行返出大路,寫遊記時睇返資料才知跟住應該參觀護摩堂


由這條路行去日光東照宮,但係路面十分滑,見到多人都滑倒,要好小心慢慢行


條斜路都幾長架,白熊がんばって


要上埋條樓梯才到東照宮,但係這條樓梯就最難行,我同白熊有幾次差點滑倒,好彩我哋互相扶持才無事


樓梯旁的東照宮石碑


東照宮正門的石鳥居,建於1618年,哇~差不多有成四百年歷史


五重塔,這個都有三百六十年歷史


表門,旁邊的樹棵棵都好高大,棵棵都有三百幾歲


三神庫


全部都係金碧輝煌




三厩舎廊牆上的三猿


仲有樓梯要上啊,啲雪越下越大,都係唔行上去囉,上面中間的是陽明門,左右兩邊的是鐘樓及鼓樓


鐘樓


御水舍





  到了二荒山神社時見到要上一條長樓梯,祇好放棄入內參觀,在門口影下相就算。然後到大猷院,不過其實大猷院無乜特別的地方,所以好快就行晒,約下午一點就行去搵巴士站返東武日光駅。

  睇地圖應該在東照宮的入口附近有個巴士站,但係搵了好耐都搵唔到,祇好沿斜路行落去到下一個巴士站,等了不久就有巴士,但嚟既巴士同之前的唔同,唔敢肯定啱唔啱,結果無上巴士。之後睇番時間表,下一班車要二十分鐘才到,結果就要等多二十多分鐘,今次醒目,見架巴士嚟到,拿定張周遊券比司機睇,見佢點頭,我哋就立即上車,唔好阻住其他人麻。

  因為要趕乘東武日光駅 14:48 班車到下今市駅,再轉車到鬼怒川駅,本來打算唔去神橋的,不過見仲有些少時間,最後都去埋神橋影相。影完相後就立即行番去巴士站,好快就有巴士到,但架巴士沒有顯示是世界遺產めぐり巴士,覺得張周遊券應該唔包這架巴士的車費,但都姑且一試,拿出周遊券問司機「Is this ok?」,好彩司機點頭,當然澎澎聲上車。去到電車站時剛好夠鐘,但見月台架電車仲未開出,我哋即刻跑快兩步去月台,電車司機好好人,見到我哋兩個飛奔來,等埋我哋先開車,真係唔該晒,ありがとうございます。

離開東照宮後轉右行去二荒山神社及大猷院,行到二荒山神社時見到鳥居後面條樓梯鋪滿了雪就腳軟,都係唔行上去囉~

大猷院

參拜券受付所,要係度蓋印,因見唔到有人,白熊又唔記得要蓋印,拿著張參拜券,担住把傘澎澎聲沖過,結果被職員叫返轉頭

仁王門

仁王門內的金剛力士像

柱上的木雕

在仁王門上望返回頭,這個雪景都佷美

二天門

寺內工作人員不停咁鏟雪,我哋先行得咁舒服咋

鐘樓

夜叉門

唐門

睇完後就行落去搵巴士站,富士屋觀光中心

巴士站

架巴士係會經神橋的,最後我哋決定落巴士去埋神橋

遊神橋每位300円,我哋只係在外面影相無入去


個景好靚,我仲幫對遊客係度影咗兩張相添

神橋附近的天海大僧銅像

紀念品店,我哋就係對面巴士站等巴士返東武日光駅

好趕咁終於趕得切 14:48 去下今市的電車

去到下今市過對面月台轉乘去新藤原的電車到鬼怒川溫泉駅

  約 15:45 到鬼怒川溫泉駅,出了閘後見到有觀光櫃台,本來想去問下去酒店的巴士站在那裡,順便攞啲旅遊資料,問下先知原來現正有旅遊推廣,有免費巴士來回酒店,可以慳番每人每程180円。職員問了我們住的酒店後,就給了我哋四張乘車券,跟住帶埋我哋行去 5號巴士站,謝過他後,我們一面等巴士一面影下相。這架巴士會經鬼怒川多間酒店的,等了一陣就有巴士,約五分鐘就到我哋今晚入住的鬼怒川溫泉酒店。

  辦理 Checkin 手續時,才發覺酒店確認書漏了在行李喼,幸好櫃台職員很細心地幫我哋搵預約資料,搵到後影印埋護照就搞掂。Checkin時不用先付房租, Checkout 才付款,之後有一位穿著傳統和服的女士帶領我哋上房,入房後還介紹房內的設施,十分細心。

   我哋訂了今晚和床10疊加自助晚餐及早餐,兩個人一共 26,200円,計落都唔係好貴。自助餐在下午六時開始,所以先去浸溫泉,換過酒店提供的浴衣,帶埋酒店的毛巾就落去浸溫泉,之後返房休息一陣,差不多夠鐘就到一樓的餐廳食自助晚餐。這裡的自助餐食物款式十分多,味道不錯,很好味,連我細食的也吃了很多,食飽後,周圍行了一陣才返房休息。

鬼怒川溫泉駅大堂的觀光服務中心櫃台

去酒店的免費乘巴士券

這裡沒有日光那麼多積雪

車站前的惡鬼銅像

龍船?不過唔係端午節的龍船,而係船上有條龍啫

免費公眾足湯,唔係趕時間,我都想去浸下對腳

這個足湯營業時間由早上九時至下午五時

影完相就行去車站右邊的巴士站等巴士

辦妥 Checkin 手續後上房,走廊升降機大堂放咗對日式人形公仔

我哋住果層的走廊,原來度房門要用鎖匙鎖,去浸溫泉時關埋度門就算,番嚟先發覺度門就咁就開到,好彩呢度治安都好好

訂房時本來諗住 Book 榻榻米的,但係之前訓過覺得麻麻地,可能人老骨頭脆喇,所以就 Book 了和床,即日式房間配西式床,估唔到係咁正的,一來可以住在日式房間,二來又有床可以訓得很舒服

房間除了有電視外,還有雪櫃及加濕機

雪櫃上有個已經有滾水的電水煲,旁邊還有茶包及即沖咖啡,十分齊全

窗旁還放了兩張藤椅,坐係度望住出面嘆下真寫意,可惜我哋只係住一晚,無乜時間嘆世界

打開個窗睇下,外面鋪滿了雪

酒店旁係鬼怒川河,可能係冬天關係,得好少河水

呢間房的浴室同洗手間係分開的,而且個浴室仲有洗身地方,洗乾淨個身才去浸浴,很傳統日式的沖涼方式,不過這個浴室我哋用唔著,因為我同白熊會去浸溫泉

浴室和洗手間中間設有洗手盆

咁多樽野,洗手液定係香水呢,都係唔好搞佢,驚打爛

坐廁,除了一般清洗功能外,還有暖風功能添,好似開咗風筒吹pat pat咁

餐廳內的女兒節公仔,真係好靚

坐底後準備食野喇,枱上有食物介紹,右邊的公仔咭原來係代表離開未,現在這面是仍在「努力」中

這裡真係好多野食,長腳蟹、天婦羅、雨都宮餃子、魚生

牛扒、日西式意粉、茄汁蝦

仲有好多野食,係咁食,食得肚漲

整個煲仔食下,點知唔識搞,啲野煮得好熟

甜品時間到喇

食完一輪抖了一陣又開餐,今次食燒魚,日式豆腐及寿司,順便一提,這裡食過的碟及盆係要自己拎去架回收車度,我哋食緊野時見到有團香港團,食完野就咁放晒係枱度,導遊做咩唔話比團友聽架,真係好失禮。除了這裡是這樣外,其實日本大部份自助式的食店都係要自己執野的

仲食咗好多野無影相,總之食到行唔郁,係時候要爬番房喇,唔係再食落去要入廠呀,反轉張咭表示我地已經離開

餐廳前的紀念品店,白熊在這裡買了些手信

食飽飽四圍行,走咗落去影溫泉入口

女湯

在旁邊落一層係男湯,其實搭升降機時落多一層就係

今日的收穫,兩盒係在酒店買的,而兩對筷子係在車站觀光所的贈品

沒有留言 :

張貼留言