2011年3月13日 星期日

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 3

日期:2011 年 1 月 31 日 (星期一、年廿八、多雲、間中有陽光)
行程:酒店 → 取車 →
下関唐戸市場みもすそ川公園和布刈公園第二展望台門司港九州鉄道記念館 → 酒店
住宿:
東橫inn小倉駅南口 6,384円 (原價 7,980円,會員八折)
租車公司:
JRの駅レンタカー
租車費用:51,070円 (49,500円+雪鏈1,570円)
高速收費:博多至唐戸市場 2,950円
     下關至門司港 150円
     門司港至小倉 500円


  今日七點就已經起了床,梳洗後就到二樓的餐廳食早餐,今日的早餐同昨天的一樣,沒有改變,我同白熊都要了燒魚早餐,食完返上房執好行李後就 Checkout,出發到博多駅取車。我們預約了早上9:00取車,早到是沒有問題,但遲到就要預先打電話通知,若過了預約時間一小時又無通知,則會被取消租車預約和罰款。


  我們約08:20 就到車站的總合案內所辦手續,原來間JRの駅レンタカー並不是在這裡,而係在隔離的新幹線博多ビル四樓的駐車場內,案內所的小姐給了我一份地圖,指示點行去。

  我哋依地圖行,不用兩分鐘就到,入到去辦手續,十二天租車費連保險雪鏈 51,070円,租車公司規定一定要用信用咭付款,付款後我們便去取車,佢哋俾了架豐田 VITZ 1000cc,而且仲係新車嚟添,好開心呀。


  在辦手續時職員知道我地啲日語非常麻麻地,而佢地啲英語就比我地啲日語更麻麻地,故立即打電話到案內所找了個懂英語的女職員上來翻譯,職員教了點用部 GPS和雪鏈後就可以出發喇。

  職員打開了駐車場個閘等我哋離開時,點知我呢個大鄉里搞出咗個笑話,開車前想用手較下側鏡時,點知發覺好實郁唔到,點算呢?只好向職員求助,這位職員又要走番埋嚟教我點較個側鏡,真係唔該晒,ありがとう;原來塊鏡係電動鏡嚟架,真係大鄉里,OK喇,可以出發,但係離開車場時要行一條好窄的旋轉斜路才可以到地面,條路真係好窄,好彩我揸部車都幾細,拖住個 Break 好小心慢慢行,終於安全抵達地面,個心安樂晒,可以起程,第一站我地係由九州福崗県到本州的山口県下関唐戸市場(Tel:083-231-1440 / 083-231-0001)。

今朝唔係好多人,我哋坐張大枱


呢間房好有日本 feel




我同白熊都係點了燒魚早餐,所以兩份早餐都係一樣




在博多駅辦租車手續後,由筑紫口一出轉右就見到新幹線博多ビル,入到去乘升降機到四樓


一出就見到JRの駅レンタカー指示牌


到喇,入去辦手續先


呢十二日我哋就係坐呢部豐田 VITZ 1000cc,而且仲係新車嚟架

雪鏈,裡面仲有說明書添,唔怕唔識用


  離開車場後跟住個 GPS 指示行,行行下個 GPS 叫我轉左,當時我正在路口,咁咪聽佢話轉左囉,點知行咗去條很窄嘅橫街,結果要兜個圏行多次,終於可以行番正確嘅路上有料高速公路,在高速公路入口的博多駅東料金所要先付 600円,在途中的 IC再取通行券,離開高速在下関 IC再付餘下的費用 2,350円。


  由於已經多年沒駕車,所以不敢揸得太快,只係行 70~80km,再加上在中途的 SA休息下,所以比GPS預計的時間慢了差不多一個鐘才到目的地,好彩編行程時已預計了會這樣,所以將行程修改了少少,唔好令行程太趕,今日只係去下関和門司港,時間就鬆動好多。

  11:20到了下関唐戶市場,在天台泊好了車後就乘電梯到地下,諗住可以大食一番時,點知見市場內大部份店鋪都沒有營業,真係好鬼死靜,同在網上看到情況真係天淵之別,明明看過官方網站,今日不是休息日架,點解會咁呢?返港上網查過,原來有壽司魚生買的叫活きいき馬関街,營業時間係星期五、六 10:00~15:00,星期日、假日 08:00~15:00,今日係星期一,條活きいき馬関街休息,無野食。

  影完相後諗住行去隔離的舊市場カモンワーフ搵野食,見到有一間食店有燒蠔食,3隻都只係 500円,所以午餐就決定在這裡食,點了燒蠔外,還點了兩款丼,等了一陣就有得,啲燒蠔好美味呀,正~食飽後就在附近行下影下相,約12:45 就離開唐戸市場,我呢個大鄉里又有問題出現,點俾停車場費呢,在市場內都唔見有收費櫃位,點算好呢?最後行到出閘位睇吓啲車點出閘,喎~原來係自助收費的,日本真係乜野都自助,於是上番車駛到出閘口,將駐車券放入部機度,跟住就顯示幾多錢,將錢放入部機就得,部機會自動找錢,如要收據的話,只要按一下個「領收書請求」,佢就會印張收據出嚟;呢個停車場每30分鐘收120円,我哋泊了兩個鐘,一共 480 円。

今日的行程路線圖


有料高速的通行券,要小心保管呀,唔見咗就好麻煩

行去唐戸市場途中在古賀SA 休息下


呢度好多野食呀


関門大橋


在下関IC離開有料高速,高速收費一共 2,950円


唐戸市場停車場入口


入閘前先取駐車券


駐車券


唐戸市場


呢度嘅名物~河豚


魚市場內部,後面的就係賣壽司魚生的活きいき馬関街


離開市場後行去カモンワーフ時,在海中見到開去門司港的船

有個影相畫板,白熊,我哋又影囉,不過白熊唔啋我,只好影下塊板

對岸的就係海響館


海邊也有幾隻河豚


カモンワーフ 西1F,呢度有好多食店,真係有排揀


最後就在這間関門屋本鋪食午餐


點解係呢間食,就係俾啲蠔吸引住,500円3隻,唔算貴


落了單後店員俾了個牌我哋,要等一陣先有得食


有野食喇~白熊的係地魚海鮮丼 1,000円,啲魚生好新鮮美味,好好食呀


我的就係よくばり丼 780円,即係三款炸魚飯,乜野魚,真係唔知,不過啲魚真係好有魚味,炸得又脆,一樣好好食

焼き牡蠣(碳火燒蠔) 500円 3隻,啲蠔好肥,但係佢就落咗啲醬油一齊燒,比較咸,不過啲蠔真係好好味


食飽飽後就在附行下,碼頭停泊了開去門司港的関門汽船,如果唔係揸車,可以搭呢架船來往門司港和下関


去巌流島的碼頭


架船既顏色又得意,仲以為係消防船添


下関南部町郵便局,建於明治33年(1900年),係現存最古老的西洋建築


旧秋田商会ビル (下関観光情報センター)

亀山八幡宮


在唐戸市場旁邊座「ふくのフクロ競り」紀念像


係呢度影関門大橋都唔錯


停車場出閘的自助收費機


  離開唐戸市場後到みもすそ川公園(Mapcode:16 775 421),約五分鐘車程就到,架車泊在公園對面的関門トンネル人道的無料停車場,泊好車後就到公園內影相,みもすそ川公園內有五磚幕府時代的下関攘夷戰爭時用過的長州砲,而且仲係一個影関門大橋的好地方,不過今日真係好大風,好凍,所以影完相後就離開,出發到下一站~和布刈第二展望台(Mapcode:16 746 520)。

  由下関過去門司港我哋今次行関門トンネル隧道,隧道費 150円,不過仲未識點睇個 GPS,結果又行錯了路,兜了幾個圈後,好彩最後都可以行到正確嘅路過去門司港,去布刈第二展望台要行條又窄又多彎的山路,不過好彩係單程路,唔怕有對頭車,只要慢慢行就可以,布刈第二展望台係可以睇到門司港和下関的全景,而且仲係影関門大橋的超正地點,不過呢度比みもすそ川公園仲要大風,真係凍到個人成條雪條咁,影相時仲凍到隻手不斷咁震添,所以啲相差了一點,影完相後就立即番上車暖下,跟住出發到~門司港。

架車泊係関門トンネル人道入口旁的免費停車場,關門海峽人行通道就是連接本州下関和九州門司港行人的海底隧道,要搭電梯落去地底,兩邊入口都有紀念印,不過我地揸車去門司港,所以無行


對面就係みもすそ川公園


源義経像,即牛若丸


平知盛


大河電視劇「義經」扮演源義經角色的滝沢秀明手印

大河電視劇「義經」扮演平知盛角色的小泉孝太郎手印

公園內有條橋,但係呢度無河喎,原來係御裾川橋嚟


長州砲


另外四磚長州砲




関門大橋


到咗和布刈第二展望台,山邊有幅高3米寬44米,用了 1400 多塊有田燒陶瓷板組成的壁畫名為「源平壇之浦合戦絵卷」

門司港全景,最高的就係門司港レトロ展望室


下関,最高的就係海峡メッセ


関門大橋




  行到門司港本來打算係門司港駅附近的停車場泊車,點知去到車站附近,因這裡有好多條橫街,個 GPS 指示又有些問題,行了好多次都行唔到去個停車場,在兜圈時見到門司港レトロ駐車場(Mapcode : 16 715 449) 指示牌,無法喇,我哋跟住個指示牌行,最後將架車泊咗去門司港レトロ展望室附近的停車場。

  泊好車後就在門司港レトロ展望室附近影下相後,跟住就行去門司港駅,門司港駅於大正3年(1914年)修建,是九州最古老的火車站,典型的歐洲新文藝復興時期風格的木造建築結構,是日本國家重要文化遺產。

門司港レトロ駐車場,我哋就係泊係依個停車場


人力車,個車扶見到我哋影佢,以為有生意,行埋嚟兜生意,不過見我哋無乜反應後就無再行,就行番埋架人力車度


旧門司税関


港ハウス,裡面有好多手信賣架


国際友好記念図書館


図書館的背面,這裏地下是食中國菜的餐廳~大連あかしあ


海峡プラザ


香蕉人呀


隔離有個塊紀念板,一家大細可以一齊影

呢位伯伯係度做乜呢?原來係公仔呢架,係同裏面一間手工藝店賣緊廣告


門司郵船ビル,建於 1927年 (昭和2年),旧日本郵船門司支店


旧門司三井倶楽部




門司港駅


「切符賣場」是售票處的舊有稱呼,現在裏面係旅行社,JR綠色窗口就係裏面


門司港站是鹿兒島本線的起點車站,在車站內可以看見一個"0 哩"紀念石碑,是1972年為慶祝日本鐵路開業100周年而建,石碑前面有一個幸福の泉,泉水前是一個幸福の鐘.如果入去車站可以影得清楚啲


現在的售票處


洗面所,唔知點解會有個淨係洗面地方,係唔係淨係可以洗面呀?其實係日本舊有的稱呼,是洗手間


「帰り水」~當初建設車站時就開始使用的自來水,不管是戰前的歸國者,或是戰後被遣返回日本的人,他們在門司上岸後都會先飲用這裡的水來解渴


男女洗手間中間的洗手盆,叫「幸運手の水鉢」,青銅鑄造,與車站同年建成




火車個車輪呀,真係好大個


  行完後就行去九州鉄道記念館,入場費 300円,在記念館入口停泊多部古老火車頭,不過我哋先去本館行下,行完本館後就去坐小車火,在網上搵資料時知道這裡有得駕駛小火車,當然不可以錯過喇!坐小火車每架車 300円,可以坐三個人,買了票後就到月台乘小火車,月台上有兩架小火車可以揀,我哋揀了72系ゆふいんの森,服務員教我哋點駕駛,原來只係可以拉個控制捍開車同停車,其他的制係唔可以搞的,開了車後架車會自動行一個圈,速度十分慢,返到月台後服務員叫我哋把控制捍拉下停車,架車就會慢慢停,雖然全程只係得兩三分鐘,不過都幾得意,幾好玩。

  影埋入口的火車頭後就離開,跟住行去音樂藍橋ブルーウイングもじ,全長 38.5M,係日本最長的行人專用活動升降橋,點知條橋維修封咗,無得行,在附近影下相後就行去停車場,呢個停車場收費每小時 200円,出閘時亦係自助收費的,我哋泊咗兩個幾鐘,多謝 600円。今日停車場費一共俾咗 1,080円,加埋來回過海費300円都只係 1,380円,都平過坐関門汽船來回費用。

車站旁有九州鉄道記念館的指示牌


九州鉄道記念館,個入口旁的就蒸汽火車頭嚟架


買了入場券 300円,入場後先到本館參觀


一入本館就見到有幾個公仔,顯示當時人民乘火車的情況


火車內部


跟住上二樓睇其他展品,這些是各種車票




火車站用品






九州火車頭前面的標誌牌


落番地下,行到尾有個大型的九州鐵路火車模型


估下呢度係乜野嚟呢?


原來係火車模擬駕駛遊戲,仿照811系列火車

在指定時間由門司港到小森江


開始喇,好有真實感,成架車會有些郁,幾好玩架,不過到最後開得太快,過了車站才可以停到車,GAMEOVER


玩完就去ミニ鉄道公園坐小火車


售票機,每架車 300円,最多可以坐三個人


乘車券


72系ゆふいんの森,我哋就係坐呢架小火車


控制捍,原來只係可以控制左邊的,推上就開車,拉下就停,好簡單


開車喇,好似真係揸緊火車咁喎,都幾得意


坐完小火車,行番去入口處,果度有好多古董火車,呢架係59634,1913年製造


C591,1941年製造


EF1035,1941年製造



ED721,1961年製造



E0741,1937年製造


這架火車可以入內參觀的,不過要除鞋換上拖鞋先可以入去


車廂內部


クハ481-603,1969年製造


睇完火車後行去音樂藍橋ブルーウイングもじ,不過維修唔可以過橋,只好影下條橋,原來係呢度影門司港レトロ展望室都幾靚喎




関門大橋


影完相後就回程行番去攞車,在海峡プラザ前海邊影下個門司港レトロ展望室,好靚呀,我的技術又幾好喎


見有些餓餓地,入咗去海峡プラザ小食店買野食

有好多款魚餅,先炸後蒸,同香港的煮法好唔同


有得試食架,食完覺得幾好味

我哋買了えび天(炸蝦餅) 210円和たこネギ天(燒章魚葱餅) 210円,味道唔錯,好濃魚味,不過只係覺得食緊魚餅,至於蝦味和章魚味就好淡


  約4:45p.m.離開門司港,出發到今晚入住的酒店~東横イン小倉駅南口(Tel:093-511-1045),去小倉選擇行有料高速,預計需時二十分鐘,在 IC入口要先付 500円,上到高速時原來係向正個太陽揸車,咁就大鑊,之前個車頭玻璃已經有好多污漬,但係部車的車頭水撥噴水竟然係無水出,唔可以清洗下塊玻璃,依家唔知點解個車頭玻璃比之前仲矇好多,要好小心咁揸;過了隧道後部 GPS 就叫我轉左出IC,但係一出了隧道就錯過了個路口,要等下個路口先可以離開高速,好彩行咗一陣就有第二個IC出口,如果唔係都唔知兜幾耐先到酒店。

  去酒店時又有問題,都係唔熟部GPS,所以過了酒店先知到了,又要兜一個圈先可以行番到酒店,將架車停在停車場前,攞埋行李去 Checkin,辦手續時酒店職員問我哋要唔要入會,並搵張單張給我哋睇,現在優惠推廣入會費由 3,000円減到 1,500円,星期日和假期有七折,而星期一也有八折,所以今日入會即時有八折優惠,比埋入會費和今晚房租都只係要 7,884円,比原本酒店房租 7,980円還平,加埋泊車費 500円,一共 8,384円。

  今次係第一次住東橫Inn,以往都知佢係好平又好受港台自由行歡迎,但每次想預訂都訂唔到,因為會員可以六個月內訂房,非會員則只可以三個月內,雙人房又不多,加上我多數在旺季時預訂,今次訂到都幾好彩。九州大部份東橫Inn都設有立體停車場,車位以先到先得,有少部份因車位數目不多,需要預約;所有的東橫Inn 都有提供免費早餐,晚餐我就搵到佐賀駅前的東橫Inn有包,不過係食咖喱飯。東橫Inn的網頁有多種語言,有詳細列出各酒店有啲咩野提供,而接待員都懂英語,溝通無大問題。

  辦完手續後職員取出泊車咭,跟住問我識唔識點泊立體停車場,我就擰頭話「初めて」,佢就拎埋張泊車咭同我出去,一路搞部機,一路教我點泊,用泊車咭泊原來很簡單,只要把車咭放埋部機度do一下就得,等分幾鐘佢就會開門,將架車泊入去就可以,到適當位置時會有燈號提示,十分容易;不過入去之前一定一定要記得將架車的兩邊側鏡收埋,唔係就好大鑊,取車時就會唔見咗塊側鏡,緊記!泊好架車後就按關門制,再張咭放入「カード投入口」,敢就搞掂,係唔係好簡單呢!

  上到房放低行李後就行去小倉駅食晚餐,不過搵唔到啱心水的食店,最後在吉野家食,返到香港在網上睇番資料,原來在車站二樓有條食街小倉ひまわり通り,有好多野食,我哋當時只係行咗地下同地庫,無行到上去,食飽後買埋宵夜就返酒店休息。

今晚入住的酒店~東横イン小倉駅南口,車場入口在酒店左邊,即係個藍色 P 字牌直入


酒店度大堂有免費電腦和列印機,最好的就係有埋白紙供應


還有飲品自動售票機,明天早餐就係這裡食


有齊晒咁多間東橫Inn 的資料咭


我哋住的房間~雙人床(ダブル)張床比早兩日的Sunroute Hotel Hakata大好多,可以唔使訓得咁迫


間房設備都好齊全,有鐘、電視、風筒、雪櫃、加濕機、電水煲和夾萬,當然還有條寬頻線喇


好大部加濕機,原本部電水煲已經有加濕功能,不過天氣咁乾燥,用部咁大部嘅就唔怕喇


洗手間,都係細細間


今日的晚餐~吉野家的牛丼 380円,加味噌湯和沙律 120円


豚丼大盛 430円


返酒店途中見到呢間麵包店啲麵包個樣好好食咁喎,買咗兩個麵包做宵夜


今晚的宵夜,果汁、雪榚,同埋之前買的麵包(紅茶包 100円和蜜瓜包 70円),紅茶包有好重紅茶味,至於個蜜瓜包呢?一啲蜜瓜味都無,反而個樣同味道仲似香港的菠蘿包



2 則留言 :