2011年3月29日 星期二

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 8

日期 : 2011 年 2 月 5 日 (星期六、年初三,天晴)
行程 : 酒店 → 青島神社鬼の洗濯板道の駅フェニックス物產館(午餐) → サンメッセ日南鵜戶神宮 → 酒店
住宿:スーパーホテル 宮崎 6,980円


  今天六時半就起床,梳洗後七時多到地下大堂食早餐, 傳聞Super Hotel的早餐都唔錯,落到去見到啲早餐除了有唔少選擇之外,仲好好味添,最開心係有幾款麵包選擇,又有牛油又有果沾,等我整番件油沾多先,呢餐食得好飽。


  今晚都係住呢間酒店,所以唔洗執行李,吃完早餐後返房攞埋個背囊就可以出發。去到停車場見部車好污穢,鋪了一層厚灰,又要洗下塊車頭玻璃先可以出發。


  09:00出發到第一站青島神社(Tel:0985-65-1262)和鬼の洗濯板,車程約 30分鐘,差不多到時,有個大叔攞住個「青島 P」字牌係我哋前面企係度兜生意,我哋無埋佢就繼續行,跟住見到附近有好多細既私人停車場,看來青島神社沒有無料停車場,我哋就掉頭去番個大叔度,佢話泊車每日 500円,仲問我地係邊度嚟,我地話由香港嚟,佢就講咗兩次Jacky Chan,只好對住佢~呵!呵!咁回應, 我地駛入條小橫巷,原來車位係間手信店後面,泊好車後我地由後門行入手信店,職員比咗張咭我,咭上有個編號同埋印咗在手信店買滿 3,000円就可以免費泊車,離開手信店前放低車匙,返嚟憑咭取回車匙和比錢。


  離開手信店就向青島神社方向行,不用幾分鐘就到,青島神社建於連島沙洲上,中間有長長的沙堤連接,而島的四周海床就係出名的鬼の洗濯板,睇落真係好似洗衫板架,這裏的沉積岩層主要成分為砂岩及泥岩,約於800至1000萬年前形成,其後長期受到海浪衝擊及侵蝕,形成如樓梯狀的波浪紋岩岸,密密麻麻的幾乎將整個青島圍住,形成寬闊的「洗衫板」。岩層之間的裂隙有大有小,中間夾雜黑色碎石,仔細留意,可發覺螺、小蟹等潮間帶生物棲身於此,另石上也有小海蝕洞。


  古時的當地人迷信,認為這怪異地形為魔鬼傑作,所以稱之為「鬼の洗濯板」,當地人更特地在島上建了青島神社以鎮壓魔鬼。由於這裏地形獨特,因此被日本列為「國家指定天然紀念物」。來到時剛好開始水退,露出一大遍洗濯板,就更加顯得鬼斧神工。到神社門時見到裡面剛好有對新人舉行神道教結婚儀式,我哋從來都沒看過,當然唔會錯過呢個機會喇,等到對新人入了大殿後才四圍行下影下相,買了些手信就回程。


  行番去停車場時,在路邊見到有檔小食店有炭火燒雞 400円,宮崎除了宮崎牛出名之外,雞都好出名,咁當然要試下喇,俾咗錢等了一陣就有得食,熱辣辣,雖然燒到有些黑黝黝,但係啲雞肉又彈牙又好味,食完後到甜品時間,又走去買了杯黑芝麻雪榚,哇~真係好鬼黑呀,有好濃嘅芝麻味,好好味,好滿足呀!見到小食店前面有個青島亞熱帶植物園免費入場,所以就入去行下,公園種了好多好靚的花,本來想入去溫室行下,點知個溫室係要收費,最後當然無行入去喇。離開公園後就行返去手信店,在店內逛了一陣,但找不到心水手信,於是俾咗 500円泊車費攞番車匙後就出發到道の駅フェニックス物產館(Tel:0985-65-2773)食午餐。

今日的早餐,有唔少選擇


我最鍾意的麵包,有五款可以揀


呢部機早上7:00-9:00係免費任飲,有好多選擇架,部機超過一半都係咖啡,看來日本人真係好鍾意飲咖啡


我同白熊的早餐,好正呀!


今日的行程,主要係去日南海岸,因出發地點 A和終點 F都係酒店重叠咗,所以睇唔到個 A 點


青島神社沒有停車場,我哋就係泊咗係呢個大叔對住的手信店的停車場,500円一日


前面就係青島神社,個島係連島洲,有沙堤相連


啲水就未退晒,所以條沙堤被水浸住,要過條橋才可以到神社


原來呢度條叫「弥生橋」


鬼の洗濯板


似唔似洗衫板呀


一層層,波浪形狀


島的另邊都有


石燈


前面仲有一大遍添,好壯觀呀


青島神社鳥居


旁邊有紀念鬼の洗濯板和島上的熱帶植物群落的石碑


仲有個有關青島神話的告示牌


神社正門


剛剛有對新人舉行緊神道教婚禮,開始時大家排好隊


由大師帶領大家進入大殿




真係好整齊


對新人入咗去大殿後,其他人淨手後就跟住入去


龍頭水泉


睇完婚禮後就四圍行,咦~有紀念印喎,集齊八個印就可有機會得到一份豪華景品,不過我哋只係去到兩個,集唔齊


有得求籤喎,有了上次經驗,知道籤紙內仲有個神像,所以今次揀咗招財貓 200円


今次求的籤,其實係想要裡面的招財貓先真


絵馬,要600円一個


保平安的葫蘆仔,咁得意當然要買番個俾自己喇


本殿


元宮


隻瑞獸個樣同平時見既唔同,好似隻大貓


旁邊有棵夫婦木


呢度放了好多貝殼,原來係用來祈福的,將願望寫在貝殼上面後放在上面就可以


玉の井,旁邊兩個壼都係用來祈福的


在正門入口也有好多野賣


古札納所~將過去一年買的御守,在新的一年到神社參拜時心懷感激地將其投到古札納所,感謝神明過去一年的守護,然後再到授与所買新的御守咦~點解旁有個相機袋,應該係之前觀禮的人放在這裡,唔怕俾人偷咩!乜日本的治安真係咁好?


要離開青島神社了,影多張相留念下先,可惜今日天氣灰濛濛的,啲相唔係好靚

回程見到有間小食店




宮崎肉卷,出發前睇電視見過,係用豚肉包住啲飯,係宮崎最近的出名食物,有無留意,下面果位人兄係邊個呢?下回分解


炭火燒とり 400円,即係燒雞,係呢間小食店的出名小食,當然要試下喇


雖然燒到有些黑黝黝,但雞肉同雞皮都好美味


哇黑芝麻雪糕呀!多謝300円


青島亞熱帶植物園


入園無料,既然免費,我哋就入去行下


好多鬱金香


好紅好靚呀


跟旁還有好多靚花


圓形花圃


溫室,好大個呀


乜個溫室係入場費架,都係唔入去囉,時間差不多,係時間返停車場


又見在呢位兄台,原來佢係東国原英夫,前宮崎県知事,藝人出身,知名度好高,在宮崎県內好多地方都會見到佢個樣

連 T恤都有佢個樣,問你服未


宮崎特產「日向夏果」,黃色的橙,味道酸酸地,好特別


  11:20到了道の駅フェニックス,本來無咁早食午餐的,但係要安排「順路」行程,所以要係呢度食埋午餐才繼續行程,道の駅フェニックス係睇「鬼の洗濯板」的最佳地方,有大型無料停車場,泊好車後,就到二樓的餐廳食午餐,呢度的食物選擇唔多,不過食物都唔錯,食飽後到地下的物產館和附近行下,臨走時買了包蜜柑上車食,點知包蜜柑又乾又老,一啲都唔好食,估唔日本的蜜柑會咁難食。十二點多就出發到サンメッセ日南(Mapcode:274 595 558)睇日版復活島石像。

道の駅フェニックス物產館


旁邊有個大型停車場


呢度都有印仔喎,等我印番個先


上到二樓餐廳搵位坐好後,睇完餐牌就到收錢櫃台買食券,跟住返埋位等食


白熊的咖哩飯連沙律 800円,啲咖哩有少少甜,好味,對於唔食得辣的啡白熊就啱晒


我的炸豚扒 800円和白飯 150円,啲豚扒好嫩好多汁,真係好好食,啲豚扒汁酸酸地好醒胃,不過落得太多汁了,如果啲汁另外用碟仔上的話就最正


食飽後到附近行下,道の駅フェニックス對面係日南海岸国定公園,沿著條樓梯直落就到海邊


哇~條樓梯都幾長喎,係海邊行番上嚟都幾辛苦,都係唔落去好啲


附近的海床都係波浪形的鬼の洗濯板


又幾靚喎


  由道の駅フェニックスサンメッセ日南大約需時 26分鐘,サンメッセ日南建於山上,set GPS要用 Mapcode定位(Mapcode:274 595 558),之前見其他自駕遊網友用電話號碼定位,結果過咗龍去唔到 サンメッセ日南,要兜番轉頭。サンメッセ日南個入口係係條小路轉上去,小路旁有一個小型停車場,位置比較隱閉。今次個GPS好掂好準,12:40到咗目地,在收費亭俾錢買入場券,出示預先在網上印的割引券,原價 700円,優惠價 500円,平咗 200円。園內有個好大的無料停車場,任泊唔嬲。


  園內有カート(高爾夫球車)租用,首半小時 900円,之後每半小時 300円,由於園內大部份景點都在山上,要上山落山,所以就打算租部車嚟代步,點知去到租車的櫃台查詢時,職員話要有日本駕駛執照才可以租車,國際牌都唔得,結果租唔到車,唯有靠自己對腳慢慢行。


  サンメッセ日南(Sunmesse Nichinan)1996年開設,原身為一個牧場,現在變身成為了一個觀光牧場。園內的復活島石像群,原來以前日本曾協助復活島修建神像,那裏的長老為了表示謝意,便答允日本在宮崎興建復刻版的「莫埃像」( Moai ),但不可以和復活島的一模一樣,所以呢度的Moai要背向海。這些神像高5.5公尺,重18噸,是全園的焦點所在。

由小路轉上嚟,就係サンメッセ日南入口


入場券和園內介紹地圖


有好多カート(高爾夫球車),等我哋租番架嚟揸下先


但係話要有日本車牌先可以租,好失望


園內好多這些古怪的莫埃像木雕


小型莫埃像,點解東国原知事變咗復活島莫埃像嘅,佢真係無處不在


直行約一分鐘就到復活島石像群,每個石像都可以祈求不同的願望


哇~哇~好大個莫埃石像呀,有得祈福喎,當然個個都要摸下喇


山下就係莫埃岬牧場,養咗有幾隻牛,我哋同個牧場相距好遠,但係都聞到陣陣臭味




睇完莫埃像後向山上的景點出發,租唔到車,唯有靠對腳喇,在停車場旁的樓梯直上


在上山的路邊有好多其他造型的莫埃像

到太陽の丘喇,太陽の丘上的石係參照英國的Stone Circle做,中間的大石係用來計時的


......後面仲有條長樓梯要行,白熊,加油


終於上完條長樓梯,望番轉頭,係呢度望太陽の丘靚好多,真係成個鐘咁樣


園內到處都鋪滿了厚厚的火山灰,睇下啲樹葉同欄柵上面的灰


呢度有個展望台~陽光露臺


係展望台可以好清楚睇到啲莫埃石像群


乜話,仲要行條咁長嘅樓梯,究竟仲要行幾多條呀,我無氣喇


兒童樂園


古怪的石頭,上面啲圖案係乜野意思呢?


行樓梯行到腳軟,都係改行車路上山舒服啲,馬路旁的古怪木公仔


前面係地球感謝の鐘同埋蝶の楽園


天空の塔(センタープラザ),海天一線,個景好靚


我企的位置原來 120M高,係呢度最佳的觀景點


路邊的石枱和石櫈係用前面海底的珊瑚石造


21世紀出発の灯,2001年正月採火來自太陽


地球感謝の鐘,呢度有好多火山灰,職員不停地清理


許願牆,可以在手信店買塊瓷磚 1,500円,在上面畫出願望,然後貼在牆上就得


蝶の楽園,不過無行入去


恋人たちの丘


情人鐘


有四種文字(中英日韓)~「我們祝願世界人類的和平」


希望願望成真!


  睇完風景後就返停車場取車,出發到~鵜戸神宮(Tel:0987-29-1001),車程約 30分鐘,在途中我哋係過隧道前見到有個路牌指示轉左,但係部 GPS就話繼續直去行隧道,咁點好呢,今次我當然要信個路牌喇,於是轉左行,原來兩條路都可以到鵜戸神宮,GPS指示的路程較長,不過係大路,條路又直又闊,但係轉左果條路就剛剛相反,係小路,路程較短,但又窄又多彎,比較難行。



  過了日南海岸ロードパーク的大鳥居後,條路就變得好難行,除了係雙程單線行車之外,路的兩旁有好多房屋,阻礙視線,睇唔到前面有無對頭車,所以要慢車小心啲才可以,13:30到鵜戸神宮。


  神社內有大型無料停車場,可以任泊,泊好車後就向著御本殿方向行,御本殿建海邊的崖洞內,落到去四圍行下影相之後,用了 100円買了五粒「運玉」,投入神社前的霊石亀石祈福,我同白熊投石時原來擺了個烏龍,當我用右手投了第一粒石後,旁邊有位叔叔話俾我知要用左手,唔可以用右手,咁我就投埋第二粒石,不過最後兩粒都係唔中,輪到白熊投喇,佢咪用左手投囉,點知,果位叔叔又話唔啱,女性要用右手投,原來投石係要分男左女右架,最後白熊都係唔中,原來係好難先會投中個霊石亀石中間的石窿。祈完福後就行返停車場取車,出發返酒店~スーパーホテル宮崎(Tel:985-61-9000)

停車場旁的御祈禱所


鳥居,神社正門入口


神門,繼續向前直行就到御本殿




樓門


路旁的石燈


古神符納め所,即係古神符收集處


好多鳥居呀,條樓梯直上就到稲荷神社


千鳥橋


保健康的「福注連繩」100円




玉橋


神社就在下面


好多人係度投亀石


亀石


神社的淨手所


後面有好大粒的運玉


聽講日本人好鍾意見到可以放銀仔的窿窿罅罅,就會放啲銀仔嚟祈福的,原來係真架,睇下個運字上面放了幾多個銀仔


御本殿


好多祈福用品和平安符


お乳水


傳說後面的石頭會流出乳汁的,當年就係用呢啲石乳汁養大豊玉姫


幸の玉御守 300円,袋內有一粒收集自亀石石背上的運玉


我哋都買咗運玉祈福,5個100円


一格格,放低錢就可以自己攞


運玉其實係有個運字的陶石


要投中亀石背上面個窿先會願望成真,原來係好難中架


海邊有好多奇形怪石,係玉橋上睇風景就一流


  三點多離開鵜戸神宮回程返酒店,泊低架車上房休息一陣.17:00就出去食晚飯,今晚諗住去尋晚去唔到既「禅」食,去到都只係 17:10,可能太早的關係,成間店只有我哋兩個人,點了個特選宮崎牛しゃぶしゃぶ鍋 4,000円和特選宮崎牛&おいも豚しゃぶしゃぶ鍋 3,500円,另外要了兩碗白飯,啲牛肉好滑好嫩,不愧係特選宮崎和牛,非常美味,啲豚肉都好好味,不過同牛肉比較,牛肉就好味啲,食飽埋單,呢度係高級食店,唔洗出去俾錢,同待應講「お勘定(かんじょう)」 就可以,多謝 9,000円。


  食飽後就係附近行下,白熊話東橫Inn附近應該有便利店或超市,所以順便行過去睇下,原來係真架,在東橫Inn附近的中央通有個好大間的超市,又到入貨嘅時間,買了野後就返酒店。今晚要洗衫,返到房攞埋啲衫到地下大堂,Super Hotel的洗衣機收費只係 100円,比東橫Inn平100円,洗完啲衫就晾係上格床,食埋宵夜梳洗後就上床休息。




要上一條樓梯


食店裡面


點完野食後啡白熊就係度等食


首先嚟嘅係小鉢,即餐前小食,不過要收成 500円一份,好貴呀,我仲因為飽得滯無食到添




今餐係食火鍋,天氣凍凍地,正呀~


特選宮崎牛しゃぶしゃぶ鍋,睇下啲肉紋幾靚


特選宮崎牛&おいも豚しゃぶしゃぶ鍋,啲牛肉肉紋一樣咁靚,啲豚肉就好嫩好滑,其實二樣都好好食,不過我都係鍾意食牛肉多啲


東橫Inn附近的超市


買咗飲品同宵夜


酒店的洗衣機和乾衣機


每次100円,每機都係洗38分鐘


沒有留言 :

張貼留言