2011年3月18日 星期五

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 5

日期 : 2011 年 2 月 2 日 (星期三、年三十、大部份時間天晴、間中有雨)
行程 : 酒店 →
別府八地獄狭霧台金鱗湖由布院湯の坪街道九重夢大吊橋大観峰茶店 → 酒店
住宿:
ホテル角萬 阿蘇内牧温泉  19,300円 (一泊兩食)


  由於今日計劃天黑前要去到阿蘇,行程又十分緊密,所以今朝六時半就已經起了床,梳洗後七時多就到大堂食早餐。今日的早餐選擇比昨天多,唔知係唔係已經習慣了咁早食野,所以今餐食多了一些,食飽飽後就返房執好行李到大堂 Checkout,取埋泊車咭就去攞車,有了上次的經驗,好快就搞掂,坐上車set好部 GPS約 08:30就出發到血の池地獄(Mapcode:46 552 802),車程約半個鐘。

  離開酒店時個 GPS 又好似昨天咁,遲遲都無指示,好彩係去血の池地獄的路我仲記得點行,出到大路時果部儍儍地的 GPS仲話我行錯路添,明明記得係咁行,一於信自己,過了分零鐘個 GPS 自己重新設定後,就叫我一直行,都話我無行程路喇,真係俾佢吹漲!

  揸咗兩日車,已經行了二、三百里,係時候要入油了,之前果兩日都有留意油價,唔同地區價格都不同,大約 138円~145円,好貴呀,較平的油站好多都係自助式,而且有好多油站都沒有標價,所以都無特別想去邊間油公司入油。離開酒店後我哋一直都係沿著慢線行搵入油站,見到間 ENEOS油站,雖然無標價,但見唔係自助式油站喎,於是就駛入去,同職員講:「レギュラー,まんたん(満タン)ください」和「Cash」就得,職員趁部機入緊油時仲會用條毛巾幫我抺下車頭玻璃添,入油一共入了2,940円,睇下張單原來入了20.85L油,每公升油 141円。

  09:20 到了血の池地獄,架車泊咗係龍卷地獄前面的無料停車場,我哋先到龍卷地獄,入場時職員話龍卷地獄會在 09:45噴發,仲有成二十幾分鐘,建議我哋先行去血の池地獄,咁我哋就離開龍卷地獄行去血の池地獄,唔好以為好遠,不用半分鐘就到,入到去時行咗一陣就有團韓國旅行團入咗嚟,都係快手啲影相,唔係人多就影唔到喇。影完相後已經 09:35,時間差唔多,就去龍卷地獄睇間歇泉,行到個噴泉口時已經有十多人係度等,在附近影下相,到了 09:45時個龍卷地獄真係噴發呀,又幾準時喎,個噴泉噴出大量的熱水,滿天都係水蒸氣,真係好壯觀呀!

今日的早餐


行程,今日要由大分市揸車到阿蘇市 129km,要揸成四個多鐘頭車


第一站~血の池地獄


在門口的木刻赤鬼,不過唔係紅色喎,唔通係青鬼呢!


血の池地獄入口


又見到你喇~係度影番張相留念先


血の池地獄


原來啲泉水係紅色架,所以呢度就叫血の池地獄


山邊有條小瀑布


水池度養咗兩條鯉魚添


點解呢度有個石磨呢?唔知有乜用途?


赤鬼石枱石櫈


原來依度有個足湯




泉眼有個好得意的赤鬼公仔




離開時見到呢個好樣衰的赤鬼,好易嚇親細路,應該係前面放個牌寫住「家長指引」先啱


紀念印,呢度一共有四個印,揀邊個印好呢?


時間差不多,行番去龍卷地獄


龍卷地獄就只係得呢個間歇噴泉景點






夠鐘喇,開始噴發喇


好利害呀!


  睇完噴泉後約 09:50就離開出發到山地獄(Mapcode:46 521 440),不用十分鐘就到,行到去個路口時見到山地獄,但係個 GPS話仲未到喎,部 GPS 又出錯呢?泊好車就入去行下山地獄,呢個地獄除了個溫泉之外,仲有個用溫度水飼養的動物園,啲動物隻隻都好得意可愛,遊完後就行去隔離的海地獄和鬼石坊主地獄,要行幾分鐘先到,原來係海地獄和鬼石坊主地獄中間有個大型停車場,側邊還有山地獄的另一個入口,應該係呢個停車場泊車先啱,原來部 GPS無錯呀,係我錯先啱。

山地獄


入到去就見到呢張長櫈,呢兩隻熊仔好可愛,見到咁大枝雪榚就好想食,不過都係睇完啲野之後先食


裡面有個小型動物園,呢度同之前的地獄一樣,都係用溫泉水嚟飼養動物的,大象呀,行埋去就聞到好大陣臭味,有無人得閒同佢沖涼呀

呢兩隻美洲駝(羊駝)係度望乜野呢?


紅鶴


毛色好紅呀


鴨??唔記得影佢個日本名添


河馬,佢好鬼死懶,郁都唔郁,見到佢個頭上面有塊紅蘿蔔都唔食


啲紅蘿蔔 100円一份,本來都想買嚟餵下河馬,但係見到佢咁懶,都係可以慳番


有好多孔雀呀


可惜睇唔到佢開屏


好大煙呀


啲水蒸氣原來係石頭中間噴出嚟的,喎~所以呢度就叫山地獄








連個地下都有煙出


回程買了巨峰雪榚食300円,啲雪榚好濃提子味,好味


呢度有好多野食賣,啲溫泉蛋 100円兩隻,平過かまど地獄


海地獄


入到去見到有個大水池,仲以為就係海地獄,原來仲未到,水池後面噴緊煙果度先係


在水面有個盆喎,上面仲有好多隻青蛙,見到池底同個盆都有好多銀仔,日本人真係乜野都可以攞嚟祈福


呢個先係海地獄


在溫泉邊有枝竹掛著個籃,用來煮溫泉蛋?唔係,原來只係俾人影相的道具嚟咋


呢度有好多鳥居


上邊小路仲有好多個


原來係山邊有個神社


白龍稲荷大神神社




神社旁邊的神像,睇個樣好似係狐狸嚟


在離開時見到有大鬼蓮的指示牌,話啲大鬼蓮的葉大到細路仔坐上去都唔會沈,右邊的小路上山,見到前面有好大煙,行去睇下,原來呢度有個溫泉,啲水係紅色架,同血の池地獄的差唔多顏色,影完相後就去睇大鬼蓮,不過好失望,唔知係唔係唔啱季節,水池上面的蓮花好多都枯萎了


足湯,今日趕時間無得浸




旁邊有毛巾賣,每條 200円,無帶毛巾都唔怕


在海地獄門口有極樂饅頭賣


由海地獄行去鬼石坊主地獄唔洗一分鐘,在入口前的小賣部,呢度有鬼石坊主地獄名物~蒸し寿司


真係用溫泉嚟蒸架


鬼石坊主地獄


呢個地獄的泉眼係泥漿嚟


山地獄?行完八地獄後,發覺其實佢地的溫泉好多都好相似


行到尾有個大泥漿池,呢個先係鬼石坊主地獄




足湯


買票時問職員取了這張地圖,一面是地圖一面是可以吸紀念印,終於集齊八個地獄的紀念印喇,好野!


  行完八地獄差不多十一點,係時候出發到金鱗湖,因為行高速只是比行國道快幾分鐘,所以選行國道,可以慳番七百幾円,而且仲可以順道去埋狭霧台(Mapcode:46 301 725)添,設定好 GPS後就出發。途中見到路的兩邊都鋪滿了雪,好彩今朝無雪落,唔係就要出動雪鏈,行了半個鐘頭就到狭霧台,係狭霧台可以望到整個湯布院的景色,但係天氣唔係幾好,有好多雲,望落去啲景色矇矇地。

  影完相後就出發到金鱗湖(Mapcode:269 359 553),由狭霧台揸車去都只係十五分鐘程,呢度有兩個停車場,一個係時鐘停車場,每小時 200円,另一個係每日每次 300円,我哋決定係時鐘停車場泊車,泊好車後就開始遊下金鱗湖,仲以為天氣咁凍,金鱗湖湖面會有霧氣添,可惜無呀,有啲失望,金鱗湖如果無果啲霧氣的話,就同一般湖無大分別,行一陣就返停車場取車,因為唔想行咁遠,遊完金鱗湖便揸車到湯布院駅搵停車場泊車,然後再逛由布院湯の坪街道

去狭霧台途中,兩邊山邊鋪滿了雪,好彩條路無雪啫


到了狭霧台喇


停車場旁邊的手信店


前面就係湯布院喇


影完風景後就揸車到金鱗湖,我哋泊咗呢個時鐘停車場


係前些少仲有個停車場,一日 300円


金鱗湖


湖邊有間ペンション金鱗湖 豊の国溫泉酒店,可惜 jalan.net無得訂呢間酒店


在水上的鳥居,右邊就係天祖神社


遠處山邊有好多水蒸氣,呢度原來都係溫泉區,住係度的人每日都可以浸溫泉,真幸福


金鱗湖環湖散策圖,今日唔夠時間行,都係下次嚟先慢慢行


  離開金鱗湖後就到湯の坪街道,在搵資料時知道這裡有好多小型停車場,每日每次 500円,但係沿途都唔多覺眼有,最後差唔多到由布院駅先見到有個時鐘車場,唔埋喇,一於係呢度泊底架車,呢個停車場收費每30分鐘100円,好彩都唔係好貴。12:05 泊好車後先到由布院駅,唔知係唔係呢個車站都係景點,我哋無買車票都可以行入去月台影相,係車站逗留了一會,都唔見到架観光辻馬車,有啲失望。

  影完相後就到 B-Speak買蛋糕,點解一早就買,睇完其他人的遊記,話 B-Speak的蛋糕好快就賣晒,所以我哋咁早買。去到B-Speak店內都有唔少人,排了一陣間隊就到我哋,本來想買細size的原味和朱古力味各一件,兩樣味都可以試下,點知話只得大size,所以只係要了原味 1,380円,跟住沿著湯の坪街道慢慢行。一邊睇野一邊影下相,原來之前在網上見的停車場就係湯の坪街道呢條街,而且仲有好多添,還見到一個在橫街的小規模無料停車場。

  差不多 12:45見個肚已經好肚餓,於是就到田舎三昧食午餐,由於今日不是假日,唔係好多人,入到去搵了個窗口位坐,研究一輪餐牌後最後點了豊後牛たたぎ膳(冠地鷄めしの「おにぎり」2個付き) 2,400円和冠地鷄めし膳 1,550円,咁即係叫咗乜野呀,其實我都唔係好清楚,只係睇圖知道係一個豐後牛餐和一個雞餐,等了一陣有野食喇,這裏啲食物好好味,雖然貴了一點,但係都係覺得好抵食。

  食完野出嚟,開始下毛雨雨,本來諗住搵下間 Hello Kitty專門店,但係行到差不多到金鱗湖都搵唔到,啲雨越下越大,只好放棄,(番香港上網搵番啲資料時,先知原來間 Hello Kitty專門店 さんりお屋係金鱗湖附近,原來我差唔多就行到)行番去停車場取車,一共泊了一個多鐘,多謝 400円,13:55 離開停車場時發生了小意外,撞車?唔係呀!!真係大吉利事,在停車場出口俾錢時,將 500円入咗落部自動收銀機,佢竟然食咗我啲錢,救命呀,點算好呢?好彩個天對我都不薄,剛剛有兩個職員係度搞緊部機,見我入咗錢都無反應,就自動幫我哋搞,那兩位職員幫我拆開部機攞番果 500円出嚟,然後再入番落部機,搞掂喇,真係唔該晒,攞埋收據後就出發到九重“夢”大吊橋(Mapcode:269 012 125)。

我地就係泊係呢個停車場


由布院駅


停泊在月台上的黃色電車


呢個景都唔錯


呢度周圍都有無料手湯,等我地暖下雙手先

間鋪頭上面有個好大個既啤酒樽

白色鳥居


呢隻貓好受觀迎架,係呢條街見到兩次

貓貓好可愛呀!


有好多handmade貓貓肖像的產品

行無幾遠就到B-speak,入去買湯布院名物先

買咗喇,睇下啡白熊幾開心


Monchhichi專門店


哇))))有好多monchhichi公仔


どんぐりの森


係門口有隻大龍貓


有好多宮崎駿出品的公仔


龍貓


魔女宅急便的黑貓


呢度都有鬼太郎商店


又見到佢喇!


又有手湯


Cotton Bear 都有唔少分店


成雙成對的花道祖神,好恩愛呀


我哋就係呢間田舎三昧食午餐


呢間係一間好有日本特色的食店


點完野食後又係啡白熊影相留念時間


白熊的午餐豊後牛たたぎ膳 2,400円,呢個餐有燒豐後牛、凍豆腐和冬菇


仲有味噌湯和兩件冠地鷄めし飯團,都有幾多野食


我的冠地鷄めし膳 1,550円,有冠地鷄めし飯,凍豆腐,冬菇,兩串燒冠地鷄和味噌湯,呢餐樣樣野都好好味,好飽好滿足呀


呢碟就係燒冠地鷄串,啲雞肉好嫩好有雞味,真係食雞有雞,好味道呀~~


  去九重“夢”大吊橋我哋又係揀了國道行,又可以慳番 450円,大約 55分鐘就到,比起行有料高速只係用多 10分鐘,14:00到九重“夢”大吊橋;我哋由國道 216號左轉行國道 40號,條路就變得又窄又多彎,真係扭軚都扭到手軟,而且仲有對頭車,路的兩邊鋪滿了雪,路面又十分濕滑,真係要好小心咁行才可以,好彩無落雪咋,如果唔係,真係今晚都唔知趕唔趕得切去到酒店。

  今次係用電話號碼嚟 set 部 GPS,行完條又窄又多彎的路後就見到有九重“夢”大吊橋的路牌,但係部 GPS話仲有成幾百米先到,點算好呢?今次我就信下佢喇!點知......又衰咗,到咗目的地竟然係一個空地,乜都無,下次都係用番 Mapcode 嚟定位,我哋只好掉頭行番轉頭,好彩唔係行咗好遠,好快就行到之前的路口,一行入去就係無料停車場,停車場大部份地方都積滿了雪,只得少部份車位可以停泊,泊好了車後就去買入場券 500円,之後就開始行下條吊橋,呢條橋橫跨於鳴子川溪谷,吊橋長390公尺,高度173公尺,號稱日本第一,四季的風景都不同。

  行到上條吊橋就感受的「高處不勝寒」又大風又凍,而且條橋仲有少少左搖右擺,好彩都唔係郁得好利害,無覺得唔舒服,我哋行到中間點就回程,無行到去對面,臨取車前到手信店行下,一場嚟到日本一吊橋,當然要買番啲手信喇。

這裏是售價處、手信店和我地急需要的洗手間

好大的停車場,不過好多地方都積咗雪

九重“夢”大吊橋入場券,兩張的風景都唔到架

九重“夢”大吊橋,開始行下呢條日本一




山邊有多條瀑布震動の滝(雌滝),係夏天時呢度啲風景應該會好靚


九醉溪


震動の滝(雄滝)


對面山


條橋唔係好闊,只夠兩個人行


到咗中間點喇,好鬼凍呀,唔想變雪條,真係要回程返轉頭


行返到橋邊時,見到山邊啲雪又白又滑,好靚呀


係手信店買咗杯焦糖芝士布丁嚟食,哇~好好味呀!乜成日都係呢句呀,不過真係好好味呀,好滑好好濃奶味同蛋味,真係唔識用第二句嚟形容


九重“夢”大吊橋限定和菓子和芝士蛋榚


  15:45離開九重“夢”大吊橋,出發到今晚入住的溫泉酒店~ホテル角萬 阿蘇内牧温泉(Tel : 0967-32-0615),車程約個半鐘,由九重町去阿蘇要行一條又多彎又要上千四米高的山路,又係要考驗駕駛技術的時候,在編行程時我最憂心的就係這段路,因為條山路有千四米高,而兩邊的山又有成千七米高,分分鐘都會下大雪,不過我都話個天對我不薄喇,雖然半夜有下雪,但係日間沒有下雪,條路只係有些濕滑,無問題「大丈夫」。

  做完手部運動後(不停咁扭軚),16:20 行到ミルクロード路,見仲有些時間,應該可以去埋大観峰茶店(Mapcode:256 878 383),於是就停在路邊重新設定部 GPS,終於在 16:35到了大観峰茶店,大観峰茶店五點就關門,要爭取時到,快步行到展望台睇下阿蘇全景,阿蘇的天氣唔係幾好,好多雲,視野麻麻,有啲矇矇地,睇完風景後就返停車場取車,剛好五點就離開大観峰茶店,出發到ホテル角萬 阿蘇内牧温泉。

去到長者原,爬過前面呢座高山係係阿蘇,山頂鋪滿了雪,真係有啲擔心


好彩條路無積雪,個心安樂晒


睇下個 GPS畫面,條路真係多彎到暈,行完呢段山路後有啲手軟


及時趕到大観峰,仲可以睇埋日落添


大観峰茶店,唔夠時間入去睇野,係茶店旁邊是無料停車場,左邊的小路行去展望台


行了一段路就到


大観峰最高點標石,高939.91M


呢度睇風景一流,前面就係阿蘇市和阿蘇火山,可借今日天氣麻麻地


影番後面,左邊的就係大観峰茶店,原來都幾遠喎




  離開大観峰後揸多十五分鐘就到酒店,今次又有少少問題,就係搵唔到個停車場入口,架車就到酒店前面,但係部 GPS就要我係前面路口轉右,諗住佢會帶我哋去到個停車場入口喇~點知,佢只係帶我哋去到酒店後面條街就收工,今時今日咁嘅服務態度係唔得架,於是我就圍住酒店行了一個圈,終於搵到個入口喇,原來係酒店前一個路口轉右就係(Mapcode:256 785 089)。

  酒店有大型免費停車場,唔怕無位泊,泊好車攞埋行李到大堂接待處辦手續,俾了封確認書佢地,搵了好耐先搵到我哋的約預資料,搞掂後同接待員講我哋架車泊咗係停車場,洗唔洗登記,佢哋竟然話唔洗,原來係可以任泊的,咁外面的車都可以係度泊車?

  攞埋房匙準備上房,有位先生帶我哋到升降機,順便簡單講解一下酒店的設施,之後我哋就返上房。今晚係住乜野房呢,其實未入房都唔知,點解?原因我哋係訂了馬刺&赤牛溶岩焼き 懐石プラン 和室なのか?洋室なのか?19,000円,即係可能係和室或和洋室,任由酒店安排,比起指定訂和室或洋室平了1,000円。

  原來今晚係住和室呀,仲係十疊和室添,好大呀,而且仲有個向東的小露台,可以望到阿蘇五岳,風景很美呀,放低行李換過浴衣後就到地下餐廳食晚飯,今餐係訂了馬肉刺身和赤牛溶岩燒懷石料理,將條房匙給職員看一看後,佢就帶我哋到窗邊的枱坐,原來張枱上有我個名架,真係好 warm,枱上已經放了一些食物,初初以為今餐只係得咁少野食,咁當然唔係喇,懷石料理喎,我哋坐好後職員就陸續上菜,真係好多野食呀,掛住食,都無數下有幾多款,只係知大約十多款。

  今餐係溶岩燒,當然有燒牛食喇,職員幫我哋點火後,就叫我哋將果幾件赤牛放上去燒,好香呀,啲牛入口即溶,好好味呀~弊~~我又要變身喇,食完赤牛輪到馬肉刺身,生馬肉真係食唔慣,試了一件馬刺後,將其餘的燒熟嚟食,點知......真係好鬼韌,雖然味道都不錯,但係o趙咗好耐都o趙唔爛.早知就唔燒熟佢喇。

  呢餐真係食得好飽,返上房時見到酒店職員已經幫我哋鋪好了床舖,休息一陣就到貸切風呂浸溫泉。酒店有六間免費貸切風呂,可以一家人一齊浸,今日終於可以同白熊一齊浸溫泉喇,每個風呂都有獨立更衣室和沖身的地方,六間貸切風呂,分別是鎮魂の湯、洞窟の湯、子宝の湯、岩神の湯、露天の湯和ひのきの湯,今次我哋揀了ひのきの湯,浸完後就返房,休息一陣,睇下電視飲下茶,差不多九點半就食埋個B-Speak蛋糕做宵夜,明天仲要早起睇日出,都係早啲上床休息。

今晚入住的酒店~ホテル角萬


酒店大堂入口,我就係企咗係停車場入口影的


我哋就係住呢間十疊的和室


地方好寬敞


向東的小露台,除了可以睇日出外,仲可以望到阿蘇五丘添,正呀~


個梳妝台竟然係露台,但係怪怪的


同之上次入住的鬼怒川溫泉酒店一樣,浴室同廁所係分開的,中間有個洗手盆


浴室


廁所,不過就比較窄了一點


沖廁時上面係有水出架,應該係用來洗手的,之後的水就係在下次用來沖廁,不過都係到洗手盆先洗手好啲,都唔知係乜野水嚟


今日的晚餐~馬刺&赤牛溶岩焼き懷石料理


好肥美的阿蘇赤牛,真係入口即溶,仲好食過午餐食的豐後牛


下面的係和菓子,上面的係不知名的漬物和日式蒸蛋


美味的刺身,至於味噌湯,白飯和茶就係自助的,可以任飲任食


開始食喇,放啲赤牛同蔬菜上去煮先


差唔多,食得喇,真係好~好~味呀!


燒魚和蔬菜天婦羅


呢碗係乜野呢,裡面的係魚肉呢,好好味架,但係啲湯就好淡


甜品,已經唔係記係乜野,只係記後係類似布丁,上面一邊加了奇異果醬,另一邊就加了士多啤利醬,好好食架


食飽後返到上房時,職員已經幫我哋鋪好了床舖


休息了一陣就落去浸溫泉,大型溫泉天の湯,今日我哋唔係浸呢個溫泉


跟住就去我哋浸的貸切風呂,著燈的即係已經有人,最後揀了ひのきの湯,入到去鎖好度門,外面呢盞燈會自動著


呢個溫泉四周係木製的,不過就係露天的,晚上氣溫凍咗好多,初初出到去真係凍到變雪條,快手快腳沖乾淨個身就落去浸溫泉,呀~成個人暖晒,好舒服呀~~~


今日的宵夜~B-Speak蛋榚,祇識用好好~味嚟形容,蛋糕香滑,軟棉棉,蛋味非常濃郁,忌廉滑嘟嘟,有機會一定要encore


係酒店買的戰利品,呢啲留番係香港時先慢慢食


沒有留言 :

張貼留言