2011年4月22日 星期五

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 15

日期 : 2011 年 2 月 12 日 (星期六、年初十、天晴,間中有降雨雪)
行程 : 酒店 → 福岡機場 → 香港


  今天是旅程的最後一天,搭下午14:10 KA387回香港,上午還有些少時間,原本打算一早 Checkout,把行李寄存在酒店,然後乘巴士到柳橋連合市場吃魚生,十一時回酒店取行李才到機場。不過經過十四天的旅程,今朝真係好想訓晏啲,所以最終八時多才到地下吃早餐,吃完早餐又回房繼續去搵周公,九時半才Checkout,然後直接到機場。

  十點多已經到了機場,本來打算寄存行李後才在機場四圍逛,點知港龍的櫃台沒有開,於是唯有拖住個大喼四圍行,其實福崗機場好細,祇有兩、三間食店,而手信店也不多,行一陣就行晒。無無聊聊行上四樓,見到有個到「送迎デッキ」的指示牌,按指示行去,原來有個可以睇飛機的地方,這時個天下著雨雪,影完相便走番入室內暖下。行番去港龍的櫃台附近搵過位訓下覺,訓到矇矇矓矓,被嘈吵的廣東話聲嘈醒,原來是有團旅行團剛到,再望向港龍的櫃台,見航空公司職員開始準備辦公,原來航班起飛前兩小時才開始 checkin。

  我們排隊將寄倉行李過X光機,然後拿著昨天在酒店打印的登機證加passport checkin,好快就搞妥。過埋關,買下手信食下野,好快就可以上機,因架飛機有積雪,需進行除冰程序才可以起飛.航班延誤了約十分鐘才起飛。

  坐在機倉內回憶這次旅程,一切都順順利利,氣溫雖然很寒冷,但天氣很好,大部份的時間都天氣晴朗,雖然去不到霧島,但在出發前已有心理準備,故沒有太大的失望,反而慶幸不是到了霧島才出現問題。在寫九州之旅遊記期間,311日本東北發生9級大地震,並引發海嘯和核危機,無數日本人喪失生命和家園,心中極感難過,希望日本的災難快快過去,快快可以重建家園。日本!!加油!!がんばって!


雖然是熟口面的早餐,不過食埋今日,唔知幾時可以再嚟食


東橫inn博多口駅前,雖然沒有停車場,但交通方便,由博多駅行三、四分鐘就到


去福岡空港的車票


今朝得兩度,不過唔覺好凍


在福岡空港駅出閘後只係国內線空港,要乘無料巴士到国際線空港,就係係呢個巴士站乘無料巴士到国際線


国際線空港二樓有架1:4 的NR-211 Lockheed Sirius水上飛機模型展出,首位飛越大西洋的Charles Lindbergh 和妻子Ann Morrow Lindbergh在 1931年7月27日就係駕駛呢架飛機小型水上飛機,由紐約市起飛,經加拿大、阿拉斯加、堪察加半島、千島群島飛抵日本,在同年9月17日在福岡的名島水上機場降落


送迎デッキ,是露天架,好凍同落緊雨雪呀



見到長榮架飛機做緊預備工作


今日登機號閘口


係55號閘口,KA387,預定14:10起飛

對正55閘口有間有手信賣,有野食的店舖

無食午餐,好肚餓,買啲野食頂下肚先,我要咗杯可樂同熱狗


白熊要了牛奶雪糕,極重的奶味,yummy!yummy!多謝一共 840円


最後衝刺~買手信,係長崎無買到蛋糕,見到有得買,當然要買番啲嚟食下喇,啲蛋糕好香好濃蛋味,不過同香港的蛋榚唔同,無咁鬆軟


其他小食,可以番香港慢慢食


呢位大叔整緊乜野?


將啲麵粉放入個木模度


原來係即製雞仔餅


即製即焗,好好味咁喎,有得試食當然唔會錯過,味道只係一般,好鬼甜,其實間手信店係推廣緊日本名物~名菓ひよ子


今日搭的港龍機


飛機午餐餐牌


未派午餐前,先派蘋果汁同埋花生,之前食果啲已經消化晒,食住頂下肚


午餐嚟喇.我的蜜糖芥末汁燴雞

白熊的山椒粉礁石魚飯

仲有我地最鍾意的Haagen-Dazs雪糕,好正呀!

香港!我地平安返嚟喇!

沒有留言 :

張貼留言