2007年12月4日 星期二

07年 東京箱根8天自由遊 Day 8


第 八 天
 
日期:2007年11月25日(星期日)
行程:酒店 → 成田機場 → 香港

  今天可以遲點才起床 , 因為 CheckOut 後就直接到機場 , 所以起身慢慢梳洗執行李, 到了 10 點半才 CheckOut , 拖住一大一中的喼(之前係將個中喼放入個大喼度 , 這樣去箱根比較方便)行去車站 , 因為在東口是沒有升降機或扶手電梯到月台 , 所以就要行去東南口才入閘。

  到了車站就乘山手線到上野 , 轉乘京成特急到成田機場 。 原本是在日暮里轉車, 但是車站正在裝修中 , 不知需不需要做咕喱 , 所以決定在上野車站轉車 , 而且上野係總站,一定有位坐,如果唔係就要企好耐。

  好快到上野 , 行一陣就到京成上野駅 , 買了票就入閘上車 , 在車上食埋昨天買的士多啤利 , 放了一天 , 比昨天甜 d , 好味 ! 由上野到成田機場 , 要坐六十幾分鐘車, 約 12 點就到成田機場 T1 , 但是上到機場找不到國泰的櫃台 , 於是問了位靚靚女服務員 , 查過了電腦後確定係張電子機票寫錯 , 應該在 T2 才對 , 真是晴天霹靂 ! MY God !! 於是就坐番電車去 T2 , 落了車出了閘後 , 打算行快兩步 , 但是一出閘就俾機場特警查看護照 , 我就乘機問下點上去航空公司的登機櫃台 , 查完謢照後 , 坐扶手電梯上 3 樓 , 這裡的扶手電梯同 T1 一樣 , 是可以把行李手推車成架推上扶手電梯 , 好方便。 

  去到國泰的櫃台 , 好彩並不多人 , 好快就過了 X 光機跟住辦登機手績 , 閉 ~ 超重添 ! 原來兩個喼成 42.5kg , 唔怪得咁重 , 好彩果位地勤姐姐冇講乜野 , 好快就搞點攞埋機票。

  過埋海關就已經點半鐘 , 今日是坐國泰 CX549 下午 3 點 25 分班機 , 食完午餐買埋免稅手信後就到登機閘口 。 在登機閘口有間書店 , 那裡賣的漫畫成本電話簿咁厚 , 仲有紀念電話繩送 , 真係超抵 , 買了一本 。 登機後食過飛機餐 , 差不多是 8 天行程尾聲。那時,真的好掛念自己張床,我返嚟喇!

由上野去機場車費每位 1000円

好甜好靚的士多啤利
搞咗一輪,又要坐番車去 T2
終於到 T2,個心安樂哂
今日食午餐的地方,自助形式
唔想食咁飽午餐,食少少就算
在機場內原來有間 Yahoo Cafe'
連這裡都有聖誕氣氛
在 91號閘口登機,要坐接駁電車
CX549可以準時開出
超大本超抵的漫畫
食飯前的小食
天氣好好
黃昏景色好靚
又係例牌的飛機餐
個餐一般,但個包好硬,好難食
飛機已經離開了日本,好快就到香港喇
等緊攞行李,好心急想快d返屋企


沒有留言 :

張貼留言