2007年12月4日 星期二

07年 東京箱根8天自由遊 Day 6


第 六 天
日期:2007年11月23日(星期五)
行程:箱根 → 新宿 → 秋葉原 → 上野 → 新宿
住宿:新宿アーバンホテル
 
  今日天未光 , 早上四點幾就俾白豬噪醒 , 佢話日出呀 , 叫我影相 , 於是 set 好腳架影日出,但係今朝個天好多雲,淨係睇到天邊有條紅線而已,影完就再瞓過。

  早上 7 時再起身 , 梳洗完就到地庫食早餐 , 這裡的早餐是傳統的自助日式早餐 , 一 d 西式食品都沒有 。 就坐後 , 女侍應先給每人一條燒魚 , 然後出去取食物 。 那條燒魚係好好味架 , 但係就好多骨 , 我只係食了少少魚腩部份 , 但睇倒隔離枱一位日本太太,兩三下就食哂整條魚,真係佩服佩服!

  食飽就返房整理好行李去 CheckOut , 然後就沿著昨天的路行番酒店巴士站 。 但一入到 おかたホテル就暈 , 原來昨天由 8 樓乘扶手電梯到出口的路 , 只有上沒有落 , 攞著個 29 吋大喼點算,唯有兩個人一起做咕喱 〒_〒。

  辛辛苦苦才到達酒店大堂等巴士 , 這架酒店巴士是 16 座位 , 是沒有地方放置我的大喼 , 好彩我們是最後上車 , 司機叫我把大喼放在車門旁就 OK 。 到達湯本駅後就去買浪漫列車回新宿的車票 。 售票處效率十分慢 , 足足等咗二十分鐘 , 買了 10:50 的特急券 。 今次係坐 50000形 VSE , 係最新的車種 ; 車廂比昨天的較大 , 較舒服 , 影了一陣相,好快就開車到新宿。

  約 12:20 到了新宿 , 跟住直接到今晚入住的酒店 新宿アーバンホテル 。 這間酒店在新宿伊勢丹對面的 , 足足行了十五分鐘才到 , 辦好 CheckIn 手續及付了房租 , 就先到酒店附近的神社 。 因在去酒店途中經過神社 , 知道今日係有祭祠 ; 神社十分熱鬧, 有好多小販賣各式各樣的日式小食,但價錢八比飯店還貴。

早上四點一條光線的箱根

早上變了紅色的山坡

今朝的早餐

這是昨晚浸溫泉的湯の里





酒店的入口

門口有隻可愛的狗公仔守門口

回新宿的浪漫列車

最新的型號

坐位好寬闊,好舒服

黑白豬也要坐下

笑下喇

途中有個日本人告訴我看見富士山,快快影相先

 
肚仔餓,開餐喇

 
今晚入住的酒店新宿アーボンホテル

 
料金表

 
每次有人買祭品,全店的職員都會一齊叫的
 
這個是用來祈福的,好像我們的“花炮 ”

 
每間店鋪的祈福品都不同,全手製
製作中


所有祈福品中間都有個神像

連招財貓都有

拜神當然要求籤

神廟全景

神社附近的小檔攤







棋社 - 睇棋靈王動畫就睇得多

今日午餐 ─ 食麵

揀咗個有兩款食物的套餐

有炸豬扒飯及有湯麵,黑白豬都夠飽

又估迷語,這是甚麼?
是停車收費機,俾了錢會出張飛,把飛放在車頭就可以

百果園的士多啤利,因唔係好合時,所以比較貴

有好多款可以選擇

揀了想食很久的蜜瓜,好甜,不過就熟過頭

  行完後就去秋葉原 , 秋葉原每逢假日 , 條街 中央通り 會封 , 改為行人專用區 ; 去到當然到相機鋪睇下最新款的數碼相機喇 , 玩了一陣 , 行了一陣 , 可能過了五天的行程 , 個人已經十分疲倦 , 不想行 , 於是就坐車到上野打算買些手信 。 約 4 點半到了上野,可能因為是假期,上野十分多人,提不起興趣,所以行了一陣就返新宿。

  在新宿沒有均一價百零円的迴轉寿司 , 今餐晚餐在新宿南口的三葉迴轉寿司食 , 之前食過西口的三葉 , 不太好食 , 而且又唔夠新鮮 (因為做定好多 , 有些放了很久已經乾哂) 。 在書中、論壇都說南口的會好食一些 , 但係都係好失望 , 佢地的寿司唔係手握寿司 , 係好像香港 , 預早做定飯團 (唔知係唔係機做的) , 而上面的魚生只係放在上面而已 , 一挾就散 , 都係不太好食 , 兩個人只係食了十碟就走 , 今晚又要食杯麵了。
 
由新宿坐中央總武線好快就到秋葉原

秋葉原的大廈外牆有各式各樣的廣告

看到這大廈就知到咗秋葉原

在車站附近的流動班戟店,有好多人幫親

上野街頭的小販

上野出名賣福袋的店,1000円一袋朱古力

上野有多間賣生果串的店鋪,我都係幫親百果園,
這菠蘿十分鮮甜


這些馬油產品因為是舊包裝,價錢比東急平一半以上

新宿夜晚街頭會有人表演

返酒店前,在神社影下相先

















原來這間神社叫花園神社

南口的三葉迴轉寿司,唔好俾門口的 105円誤導
其實係 105円起、但係好少係 105円


這間店有上下兩條 Line

歌舞技町街角

便利店有各款的杯麵

這裡連金寶湯即食杯裝都有

今晚宵夜

今日的戰利品大多數都是種花的用品


沒有留言 :

張貼留言