2007年12月1日 星期六

07年 東京箱根8天自由遊 Day 1


第 一 天
 
日期:2007年11月18日(星期日)
行程:香港機場 → 東京成田機場 → 池袋
住宿:池袋劇場
 
  早上 5 時半就起身,搭 6 時 40 分的 A22 機場巴士到香港國際機場。到了機場後就到國泰櫃台辦妥登機手續,並且詢問回程時是否真的在成田機場 T1 登機,正常應該是 T2 才對;但是國泰職員答覆是沒有錯,而且在 T1 也有國泰的櫃台(原來是錯得好利害,令到最後一天有些麻煩)。完成登機手續,並登記飛行里數後,就安心過海關食早餐。

  今天乘國泰早上 10 時 15 分 CX 520 班機,下午 3 時 15 分就到達東京成田機場。由 11 月開始,日本入境要打手指模,剛開始實行,擔心要用好耐時間才能辦妥入境手續,點知行到海關發覺人龍行得好快,奇怪?原來個海關櫃台的手指模機每部都停用;好野!唔使打指摸,好快就過了海關。

第一次帶黑白豬去日本旅行

過了海關就在大家樂食早餐

在 4 號登機閘口上機,行一陣就到

外面風景好靚呀





有些肚餓,食D小食頂住下先

派餐個位空姐好慢,派到我只係得日式魚塊餐,無奈

  今次原本係打算坐京成 N'EX 到池袋,因為 JR 東日本做緊推廣,只須 3500 円 就可以坐京成 N'EX 及有一張面值有 1500 円 限定紀念 Suica;但係過了海關後只有去新宿的列車,去池袋的要等成個鐘先有,所以都係坐番京成特急去池袋。

  行到車站就要幫上次嚟東京時買的西瓜咭增值,有位靚靚服務員幫我,好快就 OK。用西瓜咭在東京搭車真的好方便,好像香港的八達通,所有電車地鐵可以一咭通行,而且搭巴士、在便利店買嘢都可以用,現在去東京旅行一定要有番張咭傍身才夠IN。

  電車到了日暮里後,就轉車坐山手線到池袋。日暮里駅現在大裝修,安裝了扶手電梯,比以前方便了好多,唔使再做咕喱要搬行李了。去到池袋,因天黑的關係,有些迷路,行了一陣才找到 池袋 60 階通り,跟住好快就搵到這幾晚入住的酒店『池袋劇場』(池袋ホテルテアトル)。

  辦妥 CheckIn 手續及俾埋跟住果兩日的費用後,就上房放低行李,行街食晚餐。今晚的晚餐打算去酒店對面的若貴迴轉寿司,但係去到要排隊,而且那時已經七時多,仲要去東急買潤膚液,所以就先行東急買嘢,之後才食晚餐。用最短時間就行完東急,不過就買唔到要買的馬油潤膚液,行完之後就到若貴食晚餐了。行番去時點知條龍仲長過之前,但係都係等咗十多二十分鐘就有得食。個女服務員用普通話同我地講可以同佢落單,仲俾咗張有圖既 Manual,我見其他的日本人個個都好利害,一個人就算係女仔,閒閒地都食十幾碟,好利害。我地唔知係唔係因為坐完飛機的關係,無乜胃口,兩個人都只係食咗十零碟,好失禮。

  返到酒店,換過了衫,就試下部可以有線轉 Wi-Fi 絡的新機,部機原來係好方便,只須插好線就 OK,可以用部 PPC 上網睇吓無線電視喇,睇了一陣就洗白白上床休息了。
 
終於到了東京了,在 T2 搭京成特急到池袋

電車就到喇,大家準備上車

影張酒店門口先

日本典型酒店小房間

 
你估係乜?電水“杯”,用嚟煲一“杯”水!
 
係東急睇倒係香港都有得買的DIY製麵機。

 
嘩!好有聖誕氣氛!

 
第一餐食最鍾意又平的迴轉寿司,全部均一價136円

 
黑白豬開餐喇!兩個人食得十五碟。戰績麻麻地!


食飽飽後,去便利店買定D乾濕糧先!

怱怱忙忙在Tokyu Hand買咗D潤潤香梘。

係香港新買的 Wi-Fi 轉換器 ,試吓work唔work

部 PPC上網速度都唔差,睇香港電視一流

沒有留言 :

張貼留言