2007年12月4日 星期二

07年 東京箱根8天自由遊 Day 4


第 四 天
 
日期:2007年11月21日(星期三)
行程:酒店 → 築地市場 → 汐留 → 比卡超館 → 六本木 →
   麻布十番 →池袋
住宿:池袋劇場
 
  今日 6 點半就要起身 , 7 時多就出門 , 因為今日的第一個行程是築地市場 , 遲了就無野睇無野食 。 今天的行程主要是沿著都營大江戶線 , 所以坐山手線到新宿轉大江線,買了兩張 700 円的一日 PASS (下次在返工時間千祈不要在新宿轉車 , 多人到無譜,而且下了車仲要行成 5 分鐘有多,原來在代代木駅轉車也可以)。

  坐了約半個鐘才到 , 都幾遠。 到了築地市場後就行下內市場 , 可能之前行過 , 而且又沒有多大分別 , 所以就約略行下就算 。 經過那兩間出名的大寿司及清寿司 , 門前永遠都是那麼多人排隊,有時間可以排成個鐘的話大家才考慮去排下隊。

  到外市場 , 亦是今天 Shopping 的地方 , 行了一陣就找到了一檔有賣帶子刺身的海鮮店舖 , 新鮮的帶子只售 300 円 , 這樣好東西當然不會放過 , 另外買了一排大大隻的海膽都係 500 円 , 好抵呀 , 行到路邊就不顧儀態開餐了 , 我們一早就預備會在街邊食野,所以帶備了筷子,哈哈~~,さしみ做早餐,好富貴呀。

都營電車一日 PASS 700円

車站有清楚的指示

市場內的拍賣已經完結了,工人把海鮮放入車

條尾都咁大條,可想而知條魚有幾大

內市場內賣漬物的商店

有好多刀呀~

各式各樣食店的服裝

內市場的魚生店,這間都唔錯

外市場有好多海鮮賣,睇下幾肥美的河豚

魚乾

300円的一盒帶子刺身

有好多種海膽呀,買了左邊細盒的

今天的早餐,富貴嗎?

這些蝦米十分鮮味,全都是用海蝦做的

木魚,未削的鰹魚片

用來削木魚的機器

  買完野之後就起程 , 坐番大江戶線到汐留 , 這個地方完全是沒有甚麼地方吸引我的 , 只是途經而已 ; 到了之後出了閘就發覺這個車站大堂十分大 , 連接幾座大型商場 , 影了相後就坐車到大門駅 , 在大門駅旁邊的商場有間出名的比卡超專門店 , 但係正確的名字是寵物小精靈專門店(ポケモンセンター)。

  這間專門店在商場的二樓 , 一上扶手電梯就看到 , 十分易搵 ; 這裡有各式各樣寵物小精靈精品毛公仔賣 , 但比卡超就比較少 , 對於只係喜歡比卡超的我來說不是那麼吸引,影了相就到隔離扭蛋,用了 300 円 扭了三個蛋,可惜就有兩個是相同的。

  行完後就起程到六本木 , 到這裡其實是想到六本木 Hill  隔離的富士電士台買多拉A夢產品的 , 六本木真的好大 , 圍著六本木 Hill 行了一陣才找到 , 一入門口就看到一個好大的多拉A夢公仔 , 唔好放過機會 , 一於同佢影下相先 ; 在這樣原來並不是那麼多多拉A夢的精品賣 , 而毛公仔在香港都有得賣 , 所以只買了少少野就走 , 行去下一個地方麻布十番商店街。 

  原本行程是坐電車去的 , 但原來在富士電視台只須行幾分鐘就到 , 比行番去車站仲近 , 所以就起程行去 。 行了一陣就發現商店街的招藩 , 所以就跟住商店街的招藩行 , 原來這個商店街並不是我想像的那種好像街市的 , 有買各式各樣的店舖小販 , 而是像一般的民居商鋪 , 不過所賣的野就比較平民化的 ,不像遊客區那樣大型商場店舖 , 可以慢慢行慢慢睇 , 這裡有間 100 円 店 , 所賣的野好有特色 , 比較多日本製的東西 , 對於我這個遊客才說就不會放過。

  滿載而歸之後就發現一間超市 , 這個超市十足像香港的大型超市廣場 , 除了超市有的貨品之外 , 還有生果魚生買 , 除了日式食品外 , 還買了盒剛出爐的魚生 , 取了筷子後就在橫街食 , 哇~~ 原來這盒魚生美味非常 , 入口即溶 , 可以說比在築地食的再美味,原來超市的魚生也可以這樣美味,以後要再到這間超市買魚生食。

  行完食完之後 , 本來打算到東京鐵塔的 , 但是太疲倦了 , 所以就取消行程返酒店。 放低所有戰利品後就出發食晚餐 , 今晚所選的是在東急對面的松屋 , 松屋是自助購票方式 , 買了票後就坐好 , 把票放在枱上 , 職員就會取走 , 弄好就會把飯放在你面前 , 十分方便 , 唔識日文都無問題 ; 在日本的牛肉飯比香港的美味好多 , 食完飯就在附近行一陣就返酒店,執好行李準備明天到箱根。

汐留的龜背噴泉

凌空的電台,門前有好多人等參觀

宮崎駿大時計

每日有幾個時報時表演

終於到比卡超專門店喇


門口的左邊有個大大的比卡超,差不多每個細路仔都會在這裡同比卡超影相

比卡超呀~好可愛呀!

有各式各樣的寵物小精靈毛公仔

六本木Hill前面的大蜘蛛

六本木Hill真係好高呀


富士電視台的門口

好大隻多拉A夢呀,有成兩米高架

仲有部大電視添

知唔估知佢係邊個,我們這一家的花師奶是也

100円的紀念銅牌,有三款可以選擇

我就揀了這一款

現時在東京播緊的劇集

電視台前有個大廣場,有部大電視不斷播佢哋嘅宣傳片

馬路邊竟然有張透明椅

另一邊就有四舊設計新穎的大石

到了麻布十番商店街

麻布十番的眼鏡店,門前出售的抺眼鏡布公仔

黑白豬的朋友,豬豬眼鏡盒

好平的青森蘋果呀,咁平原來係酸的(我買了兩個)

這個超市都有帶子刺身賣,都好平

這就是美味非常的刺身併盤

大家有機會到麻布十番就記得行下這間超市喇

在日本的寵物真幸福,靚姐姐好仔細咁幫佢扮靚靚

路邊的串燒檔,本來都想買嚟食,但係大部份是內臟
及雞皮,好鬼肥,都係唔好搞喇


馬路邊的紀念銅像

在麻布十番車站內有商店街的地圖

今晚晚餐的地方

自動售票機,揀好就先入錢,後按制,有找贖 把飛放在枱上就可以,松屋的飯係好平架

仲有味噌湯送,好好味架

在 7 仔合味道杯麵做緊特價

今日大豐收

沒有留言 :

張貼留言