2011年3月15日 星期二

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 4

日期 : 2011 年 2 月 1 日 (星期二、年廿九、天晴)
行程 : 酒店 →
小倉城魚市魚座(午餐) → 別府八地獄 → 酒店
住宿:
東橫inn大分駅前 7,050円


  今朝未夠七點就起床,梳洗後約八時就落大堂食早餐,我哋係第一次食東橫Inn 的早餐,聽好多人話佢啲早餐都唔係好差,點知落到去時只見食物種類唔係好多,尤其我鍾意的麵包就只得一款,原來尋晚不是好多客人入住,所以預備的食物也比較少。嚟咗日本已經係第四日,但係仲未習慣咁早食野,攞咗少少野食就算,點知食落口又幾好味,而且大部份食物都係由酒店的姨姨親手做的,好有親切感!

  食飽後就返房執好行李 Checkout,之後就去攞車,接待員給了我泊車咭和教了我點樣攞車,原來程序都係好簡單,只要將張咭放埋部機「カードリーダ」do 一下,跟住放張咭入去「カード投入口」就得,點知我呢個大鄉里又搞出了笑話,我 do 完張咭將張咭放咗入去「カード投入口」度等好一陣,但係無咩反應喎,點解呢?唯有又行番去大堂搵人求救,那位小姐一見我就好似知發生乜野事咁,同我行去部機度搞番掂,原來將張咭放埋部機度 do 咭時,要佢個螢光幕有顯示和聲音提示後,先可以放張咭入去,而我可能放得唔夠埋,部機感應唔到,職員打開カード投入口,攞番張咭出嚟,再幫我do多次,等了分幾鐘後停車場度門打開喇,我部車就係裡面,而且仲掉埋頭添,將車駛出停車場後,度門會自動關閉。

  09:00 一切搞掂後, set 好個 GPS就出發到第一站~小倉城,架車泊係勝山公園有料駐車場(Tel:093-582-2761),但係離開酒店時部 GPS 仲未有指示點行,唔知轉左定轉右行,最後我選了轉左行(其實轉右先啱),我哋行咗成分鐘佢先有指示,真係好遲鈍(後來研究過,原來在有瓦遮頭既地方set GPS,佢係會唔知自己係邊),但係我哋已經行咗幾條街咁遠,睇地圖原來離目的地遠咗好多,又要兜一個大圈,約 09:20先到勝山公園停車場,這個停車場係先泊好車,然後到入口收費亭取泊車票。

  泊好車後就入去到小倉城參觀,入場費 350円,我哋今次只係參觀小倉城,無去隔離既小倉城庭園同埋松本清張記念館。小倉城樓高五層,展出城內的文物和介紹小倉的歷史,最高果層係展望室,城內除了兩幅老虎畫像可以影相外,其他的地方都不准影相。參觀完之後就番去停車場取車,在車場內見到有洗手間,昨天過了一個驚險的一天,都係洗下個車頭玻璃好啲,洗洗下先記得之前補鐘師傅話在冬天揸車要開暖氣吹著塊車頭玻璃,如果唔係會有水氣矇查查,啊~原來昨天塊玻璃咁矇係咁解!抺乾淨塊玻璃後約 10:45就可以再出發,呢個停車場收費首小時200円、之後每30分鐘150円,多謝 350円,呢度有位伯伯係度負責收錢。

今日的早餐就係放在長枱上,左邊就係廚房,好多食物係即做架


我哋的早餐,下邊果份係我的,只係食咗條腸、一舊飯團、沙律、味噌湯同埋一個麵包咋


回收處,食完後就把個啲盆和碗碟放在這裡,而且仲要分類,而垃圾就放入旁邊的垃圾桶


泊車咭


立體停車場入口,架車唔可以高過 2M,長過 5M

泊車控制機,部機左下角就係カードリーダ,右邊係カード投入口


係度門有說明點泊車和取車


do 完張咭後畫面就會顯示運行中,請等一陣


今日的行程路線圖


第一站~小倉城,係勝山金園駐車場泊好車後,要先到收費亭取張票


跟住行去小倉城,這裡有好多古蹟,這是旧第十二師団司令部的正門.鉄門遺跡


白洲燈台




花塜


護城河


小倉城


入口,一行入去上條樓梯就係售票處


入口旁有兩舊木化石,已經有四千萬年歷史


買咗入場券,可以入去參觀


城內唯一可以影的就係這兩幅畫~迎虎和送虎,原來這兩張畫係慶応2年 (1866年)畫的雌雄一對,「迎虎 」(雄虎)和「送虎」(雌虎)。各高4.7M,幅2.9M,這幅係迎虎


送虎


行到去五樓的展望室,原來這裡有紀念印,當然唔可以錯過喇,好彩有帶埋本簿仔姐


小倉城庭園


小倉祖靈殿


  參觀完小倉城後就出發到杵築市的魚市魚座(Tel:0978-63-9100)食炭燒海鮮,由小倉市去杵築市大約要 2小時49分鐘 109km,其中一小段要行有料高速,但係我想熟習一下部 GPS ,所以揀咗全程行國道,唔行高速,最後都只係用多了二十分鐘,差不多 14:00就到魚市魚座。

  經過了一段時間熟習和又行錯路的經驗後,終於識用部 GPS 喇,原來轉彎時係要睇右上角的指示,最重要的係距離,行到離路口40M~50M時,前面最近的路口就是轉彎的路口,唔好等到 0M先轉,係咁就會行過龍轉唔到彎,如果在橫街多的地方就更加容易行錯路;另外要留意路口係唔係燈位,如果係燈位就會顯示應該行邊條線,如果唔係燈位就要小心,可能係分叉路,要預早選定行車線,例如如果話要轉左的話,在 100M前就要靠定左行,好似我哋去魚市魚座時,行緊條右線時,部 GPS 話要轉左,又無留意係唔係燈位,諗住差唔多到路口時先靠左行喇,點知......原來個路口唔係燈位,在離路口 100M時條路分咗左右邊,變咗兩條路,想行番條左線都趕唔切,結果又行錯路喇。為免行錯路,浪費時間同油錢,白熊係餘下既旅程充當了導航,負責睇住個GPS,部機畫面有咩顯示就話比我聽,等我可以專心留意路面情況,唔洗分心成日昅住架機。

  魚市魚座有免費停車場,地下係賣手信和海鮮,二樓才是食店,泊好車後就上二樓食野,坐低後點了壽司拼盆 1,050円、炭燒海鮮魚弍番2,310円,另加一隻帆立貝 420円和魷魚串 315円。點完野食之後店員就入內取出已燒著的炭出嚟,放係張台中間,原來果啲炭係備長炭嚟架!等一陣就可以燒野食,但係啲海鮮點燒嚟食呢?店員見我哋係外國人,有位靚女姨姨在旁邊教我哋點燒,而且仲攞了本自製的說明書出嚟俾我哋睇添,原來啲蠔(カキ)和帆立貝(ホタテ)要先燒平果面,等到有汁出時就取出反轉放在濕布上,跟住用工具打開佢,不過係好熱,要小心打開才可以,除去了平果面殼後就放番係爐上繼續燒,等到個殼上面的汁滾,就用個夾反轉下啲肉,燒多一陣就可以食喇;因啲帆立貝都幾大隻,煮得差唔多時取出用較剪剪細佢,加埋牛油再煮多一陣就OK。原來係咁燒法,我明喇,海鮮就十分新鮮美味,我變身喇!!至於啲壽司呢?味道都唔錯,不過同啲海鮮比,都係啲海鮮好味好多。

  靚女姨姨教完我啲點燒後就自己動手燒,幾好玩喎,但係燒燒下有另一位靚女嬸嬸見到我哋雞手鴨腳就行埋嚟幫我哋燒,佢仲好鬼風趣,明知我地唔知佢講乜,佢就不斷用身體語言同我地溝通,搞到我地呢餐食得好鬼好鬼開心!差唔多食晒啲野時覺得唔夠喉,再嚟多一份炭燒海鮮魚弍番,今次真係自己燒喇,啲蠔同帆立貝都係越食越好味,連啲汁都飲晒,我又要變身喇!!!!食晒啲海鮮後我同白熊都覺得好飽好飽,跟住落地下埋單,多謝 6,405円,真係好抵食呀,啲海鮮又新鮮又唔貴,雖然係特登揸車嚟食,但係都係值得嘅。

GPS 轉左指示畫面,注意右上角藍色的指示,路口係燈位,離路口 40M,要選最左的行車線轉彎,這張相係白熊影的,影相時我停咗係燈位度等緊轉彎


要行成三個幾鐘車,途中在這間超市買啲飲品小食充下電


呢間超市啲野都幾平,買咗咁多野都唔洗 400円


到喇~今日食午餐的魚市魚座


係門口掛了條大木魚


點了野食後店員就入去取了一些燒到紅紅的備長炭出嚟


茶係自助的,取了熱茶後,啡白熊就係度等食


店員放了個半邊竹筒係我哋面前當碟用的,好環保


教點燒海鮮的說明書,不過只有日文,好彩淨係睇圖都可以明白




個海鮮セート嚟到已經等唔切攞咗啲海鮮嚟燒,燒咗一半先記得無影相,啲蠔同帆立貝好肥美呀,啲蠔反轉啲肉燒多陣就可以食,再加啲橙汁,係呀,橙汁呀,我都唔知點解係橙汁,不過佢只係俾咗幾瓣橙我哋,無俾檸檬,原來用橙汁都一樣咁美味,而且仲有陣陣橙香添,我唔客氣喇,哇~~好肥美呀


帆立貝燒到差唔多時,用較剪剪開幾份,加牛油燒多陣就食得呀,好鮮甜好美味,好好食呀!!!啲汁唔好晒,飲埋佢,哇~好甜呀,好正呀~~


壽司拼盆 1,050円,都幾抵食


食食下先記得要影下碟海鮮,不過已經俾我哋食得七七八八了,跟住就係要燒蝦喇,當然都係嬸嬸幫我哋燒喇,原來啲蝦係要鹽燒的,燒果時在上面澆啲鹽嚟燒,燒好時嬸嬸仲幫我哋剝埋殼添,真係服務一流,啲蝦好鮮甜呀!係香港都係好少食到咁鮮甜嘅蝦;至於啲魷魚呢,原來係加胡椒粉的,不過啲魷魚啲內好厚肉,要燒好耐先熟


啲魷魚就嚟熟喇,再加啲胡椒粉先,啲魷魚好彈牙,好有魷魚味,好好食呀


真係好食到唔停得口,再嚟多份魚弍番 2,310円,唔記得講呢個set有啲乜,呢個set有四隻蠔,一隻帆立貝,四隻海螺,兩隻對蝦(車海老)和一串魷魚


好野~有得食喇,今次係自己動手燒的,好似特別好食咁喎


等唔切,放晒啲野一切燒,食得好飽呀,呢餐都只係要6,405円,好抵呀


  餐美味既午餐食咗成個半鐘,下午三點半出發到別府地獄~かまど地獄,車程約 48分鐘,架車行到去別府市時,個 GPS指咗我哋行條又窄又多彎的小路,窄到剛剛夠兩架私家車過,除了係雙單程路之外,而且仲有好多途人添,一邊行一邊要避車避人,都幾驚險,仲有呢條路有好多分叉小路,而GPS嘅指示又唔清楚,結果行錯了幾次路,好彩最終都可以到達目的地;晚上係酒店上網睇番個地圖,原來去かまど地獄應該沿海邊的小倉街道右轉九州横断道路上山,條路又闊又好行,原來部 GPS設定的路只係會建議路程最短的路,但係條路係點,好唔好行就無顯示。

  去到かまど地獄無料停車場 (Mapcode:46 521 509) 已經 16:20,好彩都係預計時間到達,泊好車到入口售票處出示割引券買8地獄共通観覧券,原價2,000円,有割引券平200円,但職員話別府地獄五點鐘關門,行唔晒咁多個地獄,想唔賣比我地,我哋同佢講話無問題,聽日還會再嚟,買完飛後睇下個手錶,仲有四十分鐘就關門,原本我們計劃今日行六個地獄,聽日行較遠的兩個,現在時間唔夠,唯有行得幾多就行幾多。

  入到去かまど地獄時剛好有一團韓國旅行團,到處都係人,由其係個足湯,真係想搵個位坐下都無。かまど地獄內的溫泉一共分為六丁目,影完相後就離開行去隔離的鬼山地獄。鬼山地獄內有個鱷魚養殖場,呢個養殖場係用溫泉水來飼養鱷魚的,睇完鱷魚就已經 16:50,見還有些時間,於是行埋白池地獄。白池地獄內有個熱帶魚館,同鬼山地獄一樣都係用溫泉水來飼養熱帶魚,不過啲魚無乜特別,魚街的仲靚過佢好多,行完剛剛好五點,餘下的五個地獄明天先去,跟住行番去かまど地獄停車場取車,然後出發到酒店~東横イン大分駅前 (Tel: 097-534-1045)。

  半個鐘車程就到酒店停車場,見到有位叔叔當值,我出示酒店確認書,佢就幫我安排泊車,付了泊車費 500円,泊好車後就拖住個喼去大堂 Checkin。將昨天申請的會員咭和確認書交給接待員,然後只須填寫會員咭號碼和簽名就得,真係快好多呀,俾埋房租7.050円就可以上房休息,我哋返到房放低行李.就出發到大分駅食晚餐,由於午餐真係食得好飽,都未肚餓,故最後決定在便利店買了飲品和麵包返酒店食。

  食完個簡單的晚餐,就要做在日本第一次做的事~洗衫,我地預算這個旅程四天洗一次衫。今日係第四日,係時候要洗衫喇,我地攞了呢幾日著過既衫到地下大堂洗手間旁的コインランドリー(投幣式洗衣機),每機 200円洗 38分鐘,洗衣粉30円一包,不過我地有帶洗衣液,所以可以慳番,乾衣機就 100円30分鐘,由於我哋啲衫大部份都唔可以入乾衣機,所以洗完衫後就返上房涼衫,好彩冬天開了暖氣,間房十分乾燥,明天早上啲衫已經乾晒,涼完啲衫已經好攰,不過仲要上網睇日本新聞,霧島的新燃岳火山今朝又再噴發,噴出大量火山灰,今次已經係第四次爆發了,為了安全,我哋最終決定不去霧島。揸咗成日車,真係好眼訓,要早啲上床休息,大家早抖喇,おやすみなさい。

かまど地獄入口旁的大釜


かまど地獄入口,旁邊就係售票處


8地獄共通観覧券,裡面有齊八地獄的入場券


一入去就見到呢個「御幸の鐘」


玩完個鐘後就跟住在指示牌行


點知行咗去手信店,入到去行到最尾就有度門出番就到一丁目,原來佢設計出入都要經過呢間手信店,真係識做生意


山上有個好大個赤鬼,係八地獄都會見到佢嘅蹤影


好大個釜,釜即係依家的飯煲,咁大個,赤鬼都好開胃喎


一丁目,水溫有成90度


睇下啲岩漿係咁噴出嚟


二丁目,唔好睇佢咁細個,無乜水蒸氣,佢啲水有100度架,啲煙吹埋去,佢會出現大量水蒸氣


三丁目,呢個就無咁熱,得 85度,不過啲水藍藍地色,好靚喎,池底
白色的原來係二氧化硅,那些沈積物研究話要經過七十多年才可以形成,池邊白色的物質都係二氧化硅嚟架


四丁目 80度,影緊相時個韓國導遊介紹嚟四丁目,見佢取了枝煙仔出嚟,初初仲為佢係度食煙,原來佢吸了一口煙後,就向住個泉眼吹煙,突然.....在泉口出現好多水蒸氣,奇景呀


五丁目 95度,呢個係噴得最多水蒸氣的溫泉

池邊有個溫度計,真係有成 95度


每年有幾次會大量噴出水蒸氣,池水的顏色會由濃變淡的,點解呢?自然現像喎,無得解


六丁目 95度,啲泉水紅紅地色,啲顏色其實係泉底粘土的顏色


のど.肌の湯,可以放塊面埋去做下 facial


原來呢度的溫泉水可以直接飲的,不過啲水酸酸地,仲有好重鐵锈味,都幾難飲


足の岩盤浴


手足の湯


小食店


有溫泉蛋出售,不過好飽食唔落


かまど地獄的另一個入口,離開かまど地獄後就行隔離的鬼山地獄

鬼山地獄入口


又見到赤鬼,呢個就細個啲,後面就係鬼山地獄溫泉


鬼山地獄,好大煙呀,呢個地獄就只得呢個溫泉


在池邊的樹上有好多雀仔,不過太遠了,唔係係乜野雀


有啲似係麻雀仔喎


用溫泉水飼養的鱷魚,隻隻都好懶洋洋


展覽室,呢間屋係根據馬來西亞沙撈越州傳統建築方法起的


裡面有隻大鱷標本,原來已經有71歲


旁邊還有副鱷魚骨標本


睇完鱷魚後就到白池地獄


白池地獄


呢個一樣好大煙,泉口有 95度,啲泉水對腸胃病和皮膚病有治療效用


鉄輪溫泉開祖~一遍上人像


行完白池地獄後就返酒店,今晚就係住呢間東橫Inn,房間佈置同之前住果間一樣,所以無影房間相


地下大堂的洗衣機和乾衣機


放啲衫褲入去後,跟住入錢就會自動洗衫,乜都唔洗set,38分鐘後就可以返嚟攞番啲衫褲


洗衣機旁有洗衣粉賣,30円一盒,我哋有帶洗衣液,唔洗幫親

沒有留言 :

張貼留言