2011年3月8日 星期二

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 1

日期:2011 年 1 月 29 日 (星期六、年廿六、天陰,間中有雪)
行程:香港 →
九州福岡空港 → 酒店 → 川端商店街櫛田神社Canal City → 酒店
住宿:
Sunroute Hotel Hakata (ホテル サンルート博多)


  早上五時起床,梳洗後乘的士到機場,約六時多就到,辦好手續和把行李寄倉後就過海關,因時間尚早,海關不是有好多人,很快就搞妥。今日的早餐在麥記食漢堡包,食飽飽後見尚有時間,所以沒有坐無人駕駛列車,改為行去登機閘口。原來禁區內也有佈置新年裝飾,而且還有「香港掠影」和「粵劇舞台美術展覽」,於是便看完這兩個展覽,再繼續行去登機閘口等上機。

  飛機準時九點起飛,香港至福岡需時三個多鐘頭,加埋日本快香港一小時,下午一時半就到福岡機場,福岡機場不是很大,很快就過咗海關,在離境大堂影完山笠後就乘免費接駁巴士到國內線機場,再轉乘地鐵到博多駅(250円),去到酒店都只係兩點幾,仲未可以 Checkin ,我們於是放低行李去食午餐先,食飽飽才回來Checkin。

香港機場內的新年裝飾


過咗關先到麥記食早餐,今次終於唔使再食大家樂喇


禁區內也有新年裝飾




行行下見到有野睇,見仲有好多時間,於是行去細心欣賞,這個係「香港掠影」


對面就係「粵劇舞台美術展覽」,展出好多有關粵劇的用品


蝴蝶盔和鳳冠


綠石頭飾


金錢劍、金錢葫蘆和金錢扇


黑地繡金龍坐車靴,睇下個鞋底好鬼厚


淺棕色顧繡文生鞋


淺綠色繡花鞋


紅地顧繡蹻鞋


馬鞭和白地綠片車旗


藍地疏片大漢裝


粉紅地疏片海青


睇完展覽後就行去登機閘口等上機,今次係 50 號閘口上機


呢架就係今次坐的港龍機,俾個登機橋遮住,只可以影到個機尾


飛機起飛後,空姐給了我哋今餐飛機餐的餐牌


原來今餐係早餐,份量不是太多,白熊的雞肉腸奄列


我要咗中式點心


食飽後就開始填寫入境紙,填好後就安心訓下覺,過海關時才知黃色果張入境紙原來係有中文版的,點解嚟咁多次日本係飛機度無人俾過份中文版我哋嘅


福岡呀,到喇~


福岡市,左邊的應該係博多車站


離境大堂內的山笠


原來都幾巨型喎


觀光案內所


影完相後行去搭免費接駁巴士到國內線機場,由觀光案內所旁邊既門口一出就係巴士站,好易搵


落咗巴士後覺得好鬼凍,買枝熱飲暖下先,這枝檸檬茶好有檸檬味和茶味,幾好飲架


到了地鐵站後在自助售票機買了兩張車票 250円,只是兩個車站就要250円,好貴呀!


在博多駅落車後,行到月台尾的筑紫口出口,好野,有扶手電梯喎,唔使做咕哩


  離開車站後行兩三分鐘就到酒店,但我地實際係用了十多分鐘才到,點解?因為酒店只在門口放了塊好鬼細又唔起眼的招牌,而酒店附近的其他酒店都有好鬼大塊的招牌,相對就十分不起眼,最搞鬼的就係企係酒店門前面揸住地圖搵都見唔到,以為果度係第間酒店,結果在門前行來行去,才無意中睇到果塊爛鬼招牌,搵緊酒店時,仲忽然落起飄雪添。

酒店門口原來係依度


未夠鐘 Checkin 上房,放底行李後職員俾了塊 100 號的牌我哋


  放低行李後,我地回到JR 博多車站預先搵下過兩日辦租車手續的地方,就係車站內的總合案內所,問過當值的小姐確定無錯後,就行去一蘭拉麵食午餐,由筑紫口穿過車站就是博多口,落到地下街搵咗一陣就搵到,食店內不是太多人,無人排隊,入到去時先在自助售票機前買食券,不過搞咗好耐先買齊食券,買票時有位靚女待應係旁邊一直等緊帶我哋入去,真係唔好意思。入到去點好麵的味道後等一陣就有得食,效率十分高。碗拉麵原來真係好好味呀~~,唔怪得每個人嚟遊九州都一定嚟一蘭食拉麵,不過啲麵我就略覺得硬了些,下次再嚟時要剔少軟。

總合案內所,過兩日租車手續就在這裡辦,不過諗咗好耐咁點樣攞車同還車呢,滿腦子都是問號(答案請看 Day 3 遊記)


博多駅地下街一蘭拉麵,事後睇番呢張相,覺得有些奇怪,點解門前塊招牌布反轉咗嘅


店內的自助售票機,我哋買票時入咗張一千円紙後按了制後,打算再入錢買第二張時,點知~~部機竟然自動嘔番啲尾數(找錢),後面又有人等緊,咁點算好呢?唯有行開俾人哋買票先,唔好阻人哋喇,就咁等咗一陣先買到第二張食券


今餐我同白熊都是拉麵,另加一隻半熟蛋


一蘭內的坐位比較窄,在入口度有免費Locker


這部機係顯示空席的位置


每人一個獨立位,等我地填張「品書」,剔下對碗麵的「要求」,品書有中文版,唔驚唔識填


填好後就按右下角的制,我哋當然唔識喇,店員留意到我地係外國人,昅住我地填「表」,見我地填完就伸手接,我地係在等食時才發覺呢個制


未食完時又要離席一陣的話,就要放這張咭在枱面,如果唔係碗麵會俾人收咗


有得食喇,湯色很濃很香,好味呀!上面仲有三塊叉燒添


白熊的同我一樣,不過佢就多咗隻蛋


隻蛋的半熟,好嫩好滑,正!


白熊好利害,成碗麵食晒不得止,連湯都飲晒,原來個碗底寫住「この一滴が最高の喜びです」


臨番酒店前在便利店買了今日飲的水和朱古力小食


這兩晚住的房,張床比較細


其他一般的電壺、風筒、雪櫃、電視同上網cable等等都齊備

唔好以為日本酒店的洗手間間間差唔多,有啲好鬼細架,呢間都算幾寬敞


燙褲板,第一次見


  Checkin完離開酒店時已經三點半了,只餘下半天時間,所以只去附近的川端商店街櫛田神社Canal City。在博多駅乘地鐵到中洲川端駅(200円),出閘後在 5 號出口出,一上地面就係商店街口,旅遊書話川端商店街內有好多間老店,不過我就見到有好多好多賣放神像櫃的店舖。

  在街中間有間出名的川端ぜんざい広場,裡面有個巨形山笠,還有出名的紅豆湯店,只在星期六、日和假期才營業,我哋當然要試下喇,這裡的紅豆湯好鬼甜,不過和只有糯米味的年榚一起食味道就剛剛好。

去中洲川端駅買的車票


只係兩個車站就到中洲川端駅


離開車站後先到街口馬路邊影下川上音二郎的銅像


在街口見到有藥店,第一時間走入去買咗兩包暖包呢幾日用


川端商店街


在街中間位置的川端ぜんざい広場


自助售票機


買了兩份ぜんざい,即係紅豆年榚湯


買完票後就交俾這位嬸嬸


等食時四周影下相,這裡是自助式的

店內的巨大山笠


上面有好多鬼神公仔






有得食喇~見到其他客人都自己出去攞的,不過嬸嬸就送到我哋張枱,仲特登問我地要唔要匙梗,可能一眼就知我地係大鄉里外國人,之前我地一入嚟仲幫我哋斟埋茶添,碗紅豆湯煲得好綿好靚,如果無咁甜就 very good


  行到街尾就係櫛田神社,見到個門口有個好大的面具,啲人出入都係經由塊面具的口行入去,我哋有樣學樣,跟住人由個口入去神社,見到裡面掛滿了燈籠,仲有兩個好大嘅山笠添,原來2月3日係日本的除厄大祭,即係用炒過的黃豆撒向人扮的紅青鬼度,代表除去一年的厄運,2月3日我哋應該係阿蘇,無得參與。

櫛田神社


入口處有個面具,見啲人由個口入去,唔知係乜野意思呢?不過唔理喇,我哋都學人哋一樣咁由個口行入去


在入口旁的賣燒餅小食店,見到好多人幫親,我諗應該好好食掛,不過我哋兩個都好飽,所以無買嚟食


入口兩旁放滿了酒,日本人好鍾意用酒來祭神的


瑞獸


鳥居


旁邊放了兩個大山笠




後面的山笠,原來兩個都唔同樣架


停車場還搭了個棚


呢度仲放了好多酒


淨手處,拜神前記得要洗下手呀


神牛,係好多神社都會見到


馬,呢隻就少見啲


神社內掛滿了燈籠




神社大殿


以前都無留意,原來神殿前面係掛住條咁粗的繩


自助求籤機


呢度有個靈泉鶴之井,見到啲人直接飲用這裡的水


神社旁的大廈露台掛了兩個好似掃把的東西


櫛田神社的正門


正門前原來也有個大面具,咁得意,真係唔知乜野意思

  行完神社後就去 Canal City,由神社行去只係兩三分鐘路程,到了後諗住先到姆明餐廳食完下午茶,但係 Canal CIty 好似八陣圖咁,搵了好耐都搵唔到,好彩在看商場地圖指示牌時,有位職員行埋嚟主動幫忙,我指一指下行程紙的姆明餐廳ムーミンベーカリー&カフェ後,佢就帶我哋行到去餐廳門口,真係唔該晒。

  跟住行去五樓的拉麵競技館ラーメンスタジアム食晚餐,競技館內一共有八間拉麵店,真係花多眼亂,最後選了初代だるま,買了食券後入去搵位坐好後,睇見貼在牆上介紹的燒黑豚腳的相,睇落好好味咁喎,而且只是 380円,不是太貴,一於試下。行番出去買了食券後等了一陣啲就有得食,碗拉麵味道都唔錯,不過不是豬骨湯底、味噌湯底或係醬油底,食完都唔知係乜野湯底;至於隻燒豬腳就只是一般的,沒有太大的驚喜,食飽後本來打算行去商場附近的台屋行下,點知行錯路搵唔到,只好放棄,由商場行番去酒店只係十多分鐘,番到酒店已經八點多了,梳洗沖涼後就上床休息。

Canal City 商場


B1F - 41 的姆明餐廳ムーミンベーカリー&カフェ



前面放了姆明一家同歌妮



點解姆明個樣變咗又肥又婑嘅



由於仲係好飽最後決定唔食下午茶,只係入去睇下啲飾物,在賣姆明飾物的地方原來有另外一度門通去一間精品店


上5樓的拉麵競技館的扶手電梯


入口係一隻好大的拉麵碗


在競技館的中間放了個東西,唔通係呢度的吉祥物


今餐晚餐就在這間拉麵店食


我要咗普通的拉麵 600円


白熊的叉燒拉麵(チャーシューめん) 800円


燒黑豚腳 380円


行番酒店時見到間店鋪前面放了隻好大好大的招財貓,足足有三呎多高,都係第一次見


在便利店買的食品,右邊的是乳酸菌飲品,味道有啲似益多多,而且又可以幫助消化,這十多天行程全靠呢支食品先可以食得咁多野咋

沒有留言 :

張貼留言