2011年3月24日 星期四

11年 新春九州十五天自駕遊 Day 7

日期 : 2011 年 2 月 4 日 (星期五、年初二、天晴)
行程 : 酒店 →
木之內農園(士多啤利園) → 高千穗觀光物產館トンネルの駅高千穗峽国見ヶ丘 → 酒店
住宿:
スーパーホテル 宮崎 6,980円


  今朝未夠七點就已經起床梳洗,07:40就落去食早餐,呢間酒店的早餐係在地下的「志高」食,落到去攞了食物後就搵個位坐低,但見到餐廳有好多人食煙,都係快啲食完返上房。食飽後我地先到停車場睇下架車有無事,見到架車同尋日朝一樣,成架車都結咗層薄冰,睇嚟今朝又要洗車。

  執好行李後到二樓接待處 Checkout,因為今晚入住スーパーホテル宮崎的停車場要打電話預約,所以攞番 500円cable線按金後就將預先在行程紙上寫好的日文交給女職員看,請她幫忙打電話,但係佢好似唔多明我地想做乜咁,好彩後來有位男職員出來,再同佢講多一次,比埋預先寫好的資料佢睇,佢就明我地想做乜,立刻幫我哋打電話預約了車位,好野,搞掂晒,真係唔該晒。

  到了停車場後,放好啲行李就用預備的兩大支水喉水嚟洗下車頭同車尾塊玻璃,搞掂後 09:00出發到士多啤利園~阿蘇いちご畑~木之內農園(Mapcode:480 732 867),順道一提,部 GPS指示去阿蘇いちご畑的路有些少問題,佢係會指咗你行條好鬼窄,真係窄到架車大啲都行唔到嘅路,正確應該行右邊的小路先啱。

  今日要行成二百幾公里路,都係入咗油先,所以沿慢線行,不過搵唔到咁心水的入油站,諗住晏啲先算。09:15到阿蘇いちご畑,同昨日見過面的靚女職員講話嚟摘士多啤利,不過我地今次唔係食放題而係拎走。職員給了我一個紙箱,然後帶我地到隔離的溫室,佢示範唔洗用較剪摘士多啤利,原來只要用中指同食指夾著條士多啤利梗,一拉一扭,士多啤利就會同條梗分開,真係好方便,摘士多啤利係計重量的,咁樣仲可以輕啲秤添。示範完職員仲請我地食咗一粒唔係好紅但係好甜的士多啤利,跟住我地就自己係度摘,摘夠就返回接待處磅重。

  本來諗住摘些少就算,不過今日我地係最早到的一個,所以園內還有好多又大又紅的士多啤利,真係摘到唔停得手,結果裝到成個紙箱滿晒,返到去搵職員秤下,哇~~1,354g,乜原來我哋摘咗咁多,每 100g @170円,多謝 2,302円。

朝食券


早餐就在地下呢間餐廳食

呢啲就係我同白熊的早餐.雖然種類唔係好多,但味道都唔錯


我哋部戰車,成架佈滿層薄冰


成塊車頭玻璃都係冰,今朝又要洗完架車先可以出發


今日行程,由阿蘇揸車到宮崎,要揸209 公里 5小時 30分鐘,今日係全個旅程揸車最耐嘅一日


阿蘇いちご畑~木之內農園地圖,要行紅色果條路去士多啤利園先啱


阿蘇いちご畑


裝士多啤利的紙箱

好大個士多啤利園呀,呢度係種係架上面的,高度剛剛好,唔使彎低腰,唔似上次 09年係「津久井いちご園」咁辛苦


啲士多啤利又紅又大個

唔覺唔覺摘咗成箱添,真係有排食


拎番去磅下重,哇~ 1,364g,一公斤有多,多謝 2,302円

今日的收穫,啲士多啤利真係好甜好好味,一路揸車一路食,真係食到唔停得口,唔夠兩日就俾我地食晒


  離開阿蘇いちご畑,就出發到高千穂觀光物產館トンネルの駅(Tel:0982-73-4050),車程約個半鐘,啲油已經用咗差不多一半了,打算到高千穂前入一次油,所以沿途行慢線,一見到有油站就立即入去幫親,咁啱今次又係到了上次入油的油公司 ENEOS,入了15.5L @ 136円,一共 2,108円。

  我哋一路揸車一路食美味鮮甜的士多啤利,不經不覺離開了熊本縣向宮崎縣進發,行緊國道 325號時,在紅綠燈位轉右時見到有個大公仔係路邊,原來宮崎婆婆(我改的)就係係呢度(Mapcode:685 060 719),入去泊低架車影下相,順便行下鬆下根骨,影完後就繼續行程。11:00到了高千穂觀光物產館トンネルの駅,內有免費停車場,泊好車後先入去手信店幫親下個洗手間,成個人舒服晒,之後就四圍行下,係手信店內有好多支酒任飲任試,如果係好杯中物的一定唔捨得走。

去高千穂途中在 325號國道路邊見到好多公仔


宮崎婆婆


後面仲有四個大公仔添


咸蛋超人


高達


超核突的犬夜叉


到高千穂觀光物產館トンネルの駅喇,入口仲有部火車添,好易認


原來呢架火車係餐廳嚟,見到車頭有支大雪榚,仲以為係雪榚店


入面係藏酒山洞,未行入去已經嗅到好大陣酒味,唔飲酒的我都係唔好入去好啲


洗手間前的大白馬,前面寫住「天孫降臨」,乜野意思呢?


試飲コーナー(櫃位)


後面仲有成幾十枝酒,真係一支試一啖都會飲醉


行完手信店就到外面行下,運酒的馬車模型,同實物一樣大,呢個係名物,好多人都鍾意同佢影相


後面就有條瀑布添,個景好靚,睇下,條瀑布有部份係結咗冰的


呢間先係雪榚店


48647 蒸氣火車頭


旁邊還有個火車貨架


  離開高千穂觀光物產館トンネルの駅後出發到高千穂峡(Mapcode:330 711 761),車程只係十多分鐘,好快就到。11:40到了高千穂峡,架車泊係手信店旁邊的停車場,500円一日,泊好車沿河邊的遊步道行下,點知行了一陣就有告示牌話前面有工程,封咗條路,要兜路行,咁我地咪照住幅地圖行囉,點知原來係行番上馬路,兜過座山仔先到另一面,果條路不是很闊,而且又沒有行人路添,有些危險,都係唔好喇,行返轉頭好啲。

  在附近行了一陣見肚仔餓,係時候食午餐了,但係好多食店都沒有開門,只有在停車場前面的一間「千穂の家」有營業,在沒有選擇下只有入去食午餐。呢間係日式食店,餐廳在二樓,我地上到二樓除了對鞋才可以入去,今餐我地點了高千穂峡定食 1,550円和日向若鷄唐揚げ定食 1,150円,個高千穂峡定食除了有呢度出名的鹽燒山女魚之外,仲有黑毛和牛,但係啲山女魚味道只係一般,沒有想像中那麼美味,至於啲黑毛和牛就唔錯,最好食的反而係炸雞,啲雞又嫩又滑,好味道。食飽後到對面的手信店行下買下野,13:25行返到停車場取車出發到国見ヶ丘(Mapcode:330 768 738)。

到咗高千穂峡喇,我哋就係泊係前面的停車場


淡水魚水族館


御橋


在橋上望下高千穂峡,幾好靚喎


河上的小船


過咗條橋後就沿左邊的遊步道繼續行


久大郎水神鳥居


路邊有座小神社


前面放了好多陶瓷做的彎玉,每個 100円,自助購買


彎玉係可以保平安的,我啲都買咗一個


繼續向前行,睇下左邊山崖啲石


同香港糧船灣多角節理岩柱一樣的


係呢度望高千穂峡,我覺得最靚


真名井の滝


旁邊仲有彩虹添,有無睇到吖,好靚呀


行多一段就行唔到,要兜番出去,神石~「鬼八のカ石」就係前面無幾遠,好彩部相機 zoom埋去都影到


行番出馬路後,要同汽車爭路咁危險,都係返轉頭,在路旁有幾條瀑布仔,原來係叫玉垂の滝




おのころ池




玉垂の滝水,呢度啲水話可以直接飲用,不過我就唔敢飲

咁大舊石碑,唔怕啲人唔知呢度係高千穂峡


旁邊仲有高千穂峡附近地圖


行入去就有得釣魚,每個人 100円,釣到的魚就要每條 200円


好大個水池呀,裡面仲養咗好多魚添,睇嚟要釣到魚都唔係好難,不過今日佢哋休息無營業,無得玩


水池旁的觀光案內所,今日真係好少人,鬼影都無隻

食流水麵的食店,可惜一樣無開門

千穂の家,呢間也有流水麵食,不過一樣無營業


鹽燒山女魚,又係無人,點解間間都無開門架


黑白貓,佢好似唔多鍾意我哋咁,一行埋去就走人,唔係,應該係走貓先啱


好肚餓呀,好彩呢間有開啫


啊!呢間又叫做千穂の家,原來係分店嚟,不過就無流水麵食


好有日本 Feel,但係要坐地下,對我呢個有大肚腩嚟講都幾辛苦


等啡白熊睇下個餐牌有乜野食先


有野食喇,呢份係白熊的高千穂峡定食 1,550円,有燒山女魚,黑毛和牛,除了條燒山女魚味道只是一般之外,其他的都幾好味,有無留意啲黑毛和牛呀,佢係串係條樹枝上面燒的,好有特色,餐牌寫叫做「山賊燒」喎


日向若鷄唐揚げ定食 1,150円,啲炸雞大大件,又滑又嫩又多汁,正~


食飽買完手信後諗住到停車場取車,不過一場嚟到,真係要去睇下人哋扒艇仔,呢度扒艇仔每 30分鐘 1,500円,最多可以坐三個人


係停車場內最埋位置,落埋條長樓梯就到


扒艇仔的碼頭


泊咗好多艇仔,影完相後就返到停車場攞車出發

 

  去国見ヶ丘只需幾分鐘車程就到,国見ヶ丘旁邊有個無料停車場,係国見ヶ丘可以睇到高千穂峡,而且還可以睇到阿蘇五岳添,睇完風景後 14:00離開高千穂,向今晚入住的酒店スーパーホテル宮崎(Tel:985-61-9000)出發,白熊問:「乜話,咁早就返酒店,唔係呀?」係呀,無錯,由呢度揸車去宮崎市若果行有料高速都要成三個幾鐘頭,去到都已經五點幾,個天黑晒,中途只係在7仔停咗一次,借洗手間和買點小食,全程都努力揸車。

見ヶ丘有兩個停車場,我哋泊咗係呢個無料停車場


由呢條路直行就到


到国見ヶ丘喇


指示牌,呢度可以望到高千穂和阿蘇


前面係就高千穂喇



遠處就係阿蘇


阿蘇五岳


見到個牌話呢個景係叫阿蘇湼盤像,似唔似有個人打橫訓係度


原來呢度有洗手間


沿著旁旁的小路行上去


在山頂有個木建展望台


山頂有個天孫降臨像,話上天派了天將降臨,平定亂世


在木台睇風景仲清楚


呢條乜野橋呢,係地圖搵唔到

  本來一直都是天晴,不過踏入宮崎市市郊,個天變得灰灰暗暗,應該係受到霧島新燃岳火山噴出的火山灰影響。呢程我地都係全程行國道,無行有料高速,所以比預定時間遲了一些,差不多六點才到酒店,去到停車場泊車,諗住有位就可以泊,好彩白熊眼利見到我個名,原來每個車位後面個雪糕筒都掛了個名,全部車位都有人預約晒,我當然泊番自己個位。泊好車後就到大堂接待處 Checkin,原來呢間酒店 Checkin係自助,而房門係用密碼鎖,我地當然唔識點樣自助 Checkin,都係由接待處小姐幫我地搞掂,我哋係呢間酒店連住兩晚,佢收了 1,000円停車場費用,而房租 13,960円就放入部自助checkin機,辦妥手續後自助機就會出張有房間號碼和密碼的收據,佢仲教我點開房門,同埋話比我知浴衣和枕頭放在大堂有需可以自取,我地揀咗浴衣和枕頭就上房放低行李。

  我哋訂的係雙人房,但係今晚住的係三人房,本來多張床都無乜所謂,但係多出嚟果張床係係張雙人床床頭上面,好易撞到頭,每次起床都要好小心,但最終白熊都係撞到個頭。放低行李休息一陣後 18:30就出去食晚餐,本來諗住去「禪」食,但係去到已經滿座無位,要等到八點半才有位,所以就改了去アパス食燒肉。

  入去睇餐牌揀咗好耐,點了個特選牛盛合せ(Special Mixed BBQ)400g 7,000円,啲肉全部都十分肥美多汁,一啖食落去滿口都係嫩滑牛油,好味道呀,呢度有野菜沙律任食,我哋就一啖宮崎牛肉,一啖野菜沙律,食得津津有味,但係個餐啲肉有成 14安士重,份量就多了一點,食到最後有啲「流」,飽到唔識郁,埋單連兩碗飯和兩杯可樂,多謝 8.000円。雖然食咗 8,000円,但係啲咁肥美咁靚的宮崎牛如果係香港食,無千幾蚊港紙都唔洗諗。

  食完晚餐本來諗住去便利店買飲品,但沿住大街一路行到酒店都搵唔到,乜呢度一間便利店都無咁出奇,最後只好放棄返酒店,梳洗後上一陣網就上床休息。

今晚入住的スーパーホテル宮崎


酒店正門


停車場,入口係後面橫街,要過咗酒店兜個圈先可以入到停車場,呢度只有 20個車位,如果無位泊就要泊係附近同酒店掛鈎的停車場


車尾有石壆,唔怕會撞到後面的玻璃


不過佢連中間都有,我同白熊洗車時都比佢「cake」跌過


自助 checkin機


浴衣,全部都係一個碼,唔洗揀


枕頭,間房只得一個大枕頭,唔夠的話可以攞多個,軟硬任揀


大堂,明天的早餐就係呢度食


電腦同打印機,同東橫Inn的差不多,不過佢就無白紙供應

房門門鎖,用收據上印的密碼就可以開門


呢兩晚住的房,上層的床係正床頭,人哋就橫樑壓頂,我哋就橫床壓頂,不過白熊話聽日洗完衫有好多位可以晾衫


電水煲連加濕器


洗手間,細到個坐厠要側側地安裝

晚餐就係呢間アパス食


如要叫待應,按下個鐘就會有人嚟


餐廳內部時間尚早,唔係好多人


燒野食喎,當然唔少得杯可樂喇,杯可樂加咗片檸檬,有片檸檬好味好多


沙律任食,當然要去攞番啲喇,兩大碗野菜沙律,汽水要另收費的

有野食喇,特選牛盛合せ(Special Mixed BBQ)7,000円,睇下件件啲雪花紋幾靚,好好味呀


初初搵資料時仲以為個門口係後街,原來係大街都有一個,不過就細好多,唔留意都睇唔到

今日係高千穂峡買的手信


沒有留言 :

張貼留言