2008年12月11日 星期四

08年 清遠金雞岩兩天遊 Day 2


第 二 天

日期:2008年11月16日(星期日) 晴
行程:清新新貌 → 太和眺望 → 北江遊船 → 深圳→ 桑果園
   →香港
住宿:香港五星級的家


  今日八點 Morning Call,梳洗後就到酒店的餐廳食自助早餐,這間酒店的食物水準只係一般,食飽後就返房休息同睇下電視。今天早上的行程是去行山睇風景,地點在酒店隔離座山,不過有部份團友不想去行山,所以會分兩隊,一隊跟導遊去行山,另一隊(即係我哋)可以係酒店自由活動,十一點一齊大堂集合上車。

  夠鐘人齊就開車,第一站係去北江遊船河,行了幾十分鐘車就到,因在碼頭有好多小販,落車前導遊千叮萬祈唔好買野住,回程時才買都唔遲,嘻嘻!總有唔聽話的團友,但好彩都唔係阻好多時間姐,我哋同另一團包了一艘船,我哋坐下層,比較舒服無咁曬;今日午餐係船上食,開船後就開餐,d 餸味道唔錯,尤其係河鮮,好鮮味,一路食一路遊船河,好寫意呀~

  行完飯架船剛好到了『飛來寺』,看到好多遊船都停泊在這裡,見其他遊客就落船遊飛來寺,但係我哋這團只係停一陣,跟住就離開碼頭,繼續行程,遊了一個圈後回程返碼頭,上到岸後 Shopping 時間,各團友買到不亦樂乎!

  大家滿載而歸後就出發去深圳桑果園,今次可能好多團友都好有興趣買,個老師只是略略講下就可以落堂,咁快可以走真開心。各團友買完野後就出發去食飯,晚餐 d 餸我覺得比較濃,唔多啱口味,只係食咗少少就算,食飽後返香港了。因我哋坐的是直通巴士,架巴士會同我哋一齊過關,所以直入到黃崗口岸,一落車就可以過關,真係好方便,海關不是太多人,好快就可以過埋香港海關添,坐多大半個鐘就返到屋企了。

今日的早餐

到咗北江個碼頭喇~

落碼頭要落條好長的樓梯,條樓梯修到好靚

在船上食的河鮮



碟聖瓜好甜,好味

飛來寺,可惜無得落船參觀下

河上小艇的伯伯

遊完船河落上番碼頭,又係 Shopping時間

好多人幫親喎

晚上深圳的街頭

晚餐就在這間酒樓食

片皮鴨,好失望,唔脆淋晒

梅菜扣肉呀,d 梅菜好食過扣肉

今餐仲有乳鴿食添,好野味

沒有留言 :

張貼留言