2008年12月11日 星期四

08年 清遠金雞岩兩天遊 Day 1

旅行社:遨遊天下
日期:2008年11月15日至16日(星期六-日)
費用:$698(連小費)


第 一 天

日期:2008年11月15日(星期六) 晴
行程:香港 → 深圳 → 花都 → 清遠 → 金雞岩 → 紅不讓 → 酒店
住宿:清新花園酒店


  早上六時半起床梳洗後,執好行李就準備出發。這次是參加地區旅行團,落樓幾分鐘就到集合地點。大家都好準時,上了車後好快就開車;今次是在落馬洲過關,雖然是星期六,但可能時間尚早,海關不是太多人,好快就辦妥手續過關。

  今次所坐的是直通巴士,過了海關在黃崗可以直接在禁區上番車,不用萬里大長征咁行條長天橋,可以舒舒服服,真好。

  今天的第一站係食午餐,導遊話因行程關係,要早點食午餐。今餐是食『花都風味宴』,最出名的是燒豬骨粥,食落 d 粥咸味就啱啱好,但係 d 豬骨就好鬼咸,而間餐廳門口仲有盒裝燒豬骨賣添,本來都想買的,但係要聽日先返香港,而且個天仲咁熱,所以就打消這個念頭。

開餐喇,先嚟燒味拼盤

豉汁蒸矮瓜,味道都唔錯

豆腐煲,d 豆腐好鬼滑

好韌的鐵板羊肉,少d牙力都食唔到~

鱷魚呀,這間食店竟然有得食

做緊特價添,39.8人仔一斤,仲平過香港的豬肉

連蛇都有

門口賣緊的盒裝燒豬骨,睇過佢個盒,話要放係雪櫃喎,佢就咁放在度,唔驚佢會變壞咩

  食飽後就去下一站『金鷄岩』,金鷄岩是一個新近發現的岩洞,內裡有很多古董,據考古學家的研究,這個岩洞是以前山賊收藏賊贓的地方。

  洞內十分濕滑,要好小心行才可以,由於洞內的路比較難行及高的原因,我們分了兩隊人,一隊跟金雞岩的工作人員行個山洞一周,之後去展館睇野,而另一隊直接去睇展品;d 展品其實都好值得慢慢睇的,但係夠晒鐘都未睇晒,無法喇,去埋洗手間就返上車了。

到咗金雞岩

個岩洞入口建在寺廟內

行一陣就見到岩洞

在洞的最底地方有座觀音像

d 樓梯好濕好滑呀,行果時要好小心

導遊話呢個係獅子石,睇落都幾似喎

呢度有枱有櫈,可以坐下先

呢舊石似唔似粟米呀

獅子岩,真係好有想像力

聖旨到,呢幅真係聖旨嚟架

在岩洞內出土的文物


龍床呀,唔知係唔係真,不過上面就真係有龍的圖案

展覽館仲展出中國最早期的股票

乜東東,咁大舊既,原來係石磨

  睇完文物跟住就去『紅不讓』,初初聽真係唔知係乜野,在入口處寫住『紅不讓食用菌展覽館』,唔通係睇下點種 d 菇;當然唔係喇,一入去佢就介紹好多不同的菇,仲行去睇佢 d 菌菇種植場添,行行下跟住去睇鹿,睇完跟住入咗間房,咁大家明喇,原來係嚟聽書的。上完課後並沒有即時推銷,係帶我哋去出面個大賣場先 Sale,對這些東西不感興趣,行個圈就走。

  出到門口,等齊人後就開車返酒店休息,今晚係住一間五星級酒店『清新花園酒店』,這間酒店真的好大,但是仍在裝修中,只是部份開放的,很多設施都用唔到。

  今晚導遊特別安排我哋入住一間雙人大床房,房內的雙人大床真係好大;唔知係唔係新開張定係乜野原因,我地已經四點幾才 Checkin,但係成團人要入住的房間好多都未執乾淨,而且仲見到另一團人早到過我們大半個鐘,都係係個大堂度等攞房,今時今日呢個服務態度真係唔得。

  導遊決定唔等喇,話之佢清潔咗未,派房咭給大家入房放低行李先,跟住出去食晚餐;今餐係『豬肚煲雞風味宴』間食店係酒店附近,行十分鐘就到,入到食店時看到枱上有兩個爐及兩大煲野,原來所謂豬肚煲係火鍋,今晚打邊壚。
  去旅行食團體餐食打邊爐都係第一次,但係間食店冷氣唔夠凍,要開天花的吊扇,但係個爐係明火,比 d 風吹到散晒,坐正係風口的團友就吹到正,但係唔開風扇又好熱,唯有開細 d個火,開細 d 風扇食住先。

  枱面上的兩個煲係豬肚煲同胡椒雞煲,另外有幾碟菜可以滾嚟食,味道都唔錯,但係個
豬肚煲煮極都唔諗,食唔到,導遊知道後立即加了碟肉丸比我地。本來今晚有自費活動,係去行步行街及宵夜,原本都打算參加,但係今餐真係食後好飽,最終決定唔去。食飽後又未夠鐘上車,於是在間食店附近行下,找到一間好平的商店,買了水及一些小食當宵夜後,就上車返酒店休息了。

紅不讓的門口

赤靈芝呀

猴頭孤,而家的係用科學包棓植

榆黃菇

好多鹿呀,不過好臭


今晚打邊爐

豬肚煲

雞煲,水滾喇~食得

仲有金菇同鮮菇添

唔知係唔係試業的關係,房租唔係好貴

好大張雙人床呀~

間房都好大,唔錯

洗手間,幾乾淨,合格

而家國內因環保原因,新建的酒店個浴室已經無浴缸,全部都係企缸

沒有留言 :

張貼留言