2016年5月22日 星期日

16年九州福岡新春四天悠遊行 Day 3

日期:2016年2月15日(星期一)
行程:酒店 → 東長寺博多町家博物館櫛田神社端川商店街 → 天神區 → 午餐スシロー迴轉壽司福岡親富孝通り店 → 酒店 → 博多城 → 晚餐 → 酒店

  今朝八時多起床梳洗,跟住到酒店大堂食早餐,不知是甚麼原因,我喜愛的麵包竟然沒有供應,唯好揀選其他食物。在食早餐期間,見到職員拿出一盆麵包,不過到我出去攞時只剩下幾個,原來今天有很多香港來的住客,他們的喜好跟我差不多,所以好快就無晒啲麵包。日本人早上多是食飯,很少人食麵包,相信麵包是為外國客人而提供。

  食完早餐,返房執好行裝就出發遊博多。第一站係東長寺,由酒店行去只需十多分鐘,所以我和白熊決定漫步行去東長寺,途中遇上微微下雪。東長寺不是很大,周圍行下影下相,本來想用支自拍棒同白熊合照,但是天氣很凍,只得5度,凍到隻手硬晒,快快影幾張相就離開。

今日的早餐


幸好最後有麵包食,果占包,美味


行一陣就到東長寺


正門兩旁的石碑




福岡大佛,想參拜要留意一下時間


庭園


本堂


 

大銅鼎,點解無人點香嘅


本堂的走廊


石柱下有蓮花座


剛好是梅花盛開的季節,這棵梅花雖然很瘦削,但啲梅花一樣開得很靚


六角堂


很華麗的五重塔


這裡也有幾棵盛開的梅花




旁邊有另一座較細的神壇



這裡供奉聖天,十一面觀音和摩利支天


臨走時影下全景先


  離開東長寺,出發到博多町家博物館,行程只需幾分鐘,不是很遠。11年來的時候沒有到過博物館參觀,今次有時間可以慢慢行;之後就去旁邊的櫛田神社,神社今日剛有法事,我和白熊逗留了一會才離開。

博多町家博物館




這個展館要收入場費,所以無入去參觀


另一個展館有手動織布機示範,免費架


內面有一部古老的織布機,睇電視就見到多,真的都是第一次


原來這部係甲卡提花織機,由法國人約瑟夫‧馬利‧甲卡(Joseph Marie Jacquard)於西元1804年在法國所發明的。這項發明是利用打孔卡片來控制經紗的上下開口,取代兩人操作之手工提花織機,織造出多種花色的布。


這位女師傅好專心織布,白熊,講野唔好咁大聲呀!


原來部機都幾大部喎!


打孔片用來控制經紗的上下開合,即是圖案的變化,哇!啲打孔片有好多窿,又有好多塊,圖案一定好複雜


部織布機有介紹,不過係日文,唔知寫乜


另一邊展館展出鎌倉時代的博多織


這邊是展出當時的起居室






櫛田神社


今日是平日,神社內不是有很多人


雲泉鶴的井戶,據說井內的泉水可以長生不老


大殿內有人在做法事


這位巫女正在跳緊「浦安之舞」,即係神樂舞


自助求籤機


好多籤掛係度!乜好多人抽到下下籤咩?


好大個山笠,山笠分為裝飾用色彩鮮艷的“飾山”和托著走的“抬山”兩種。這個咁大個咁靚,當然係飾山


我初初以為前後都是一樣,好彩白熊話俾我知原來前後是兩個唔到的山笠


過百年的夫婦銀杏樹,兩棵銀杏樹生在一起,分不開


我哋在另一個門口走,這些燈籠是寫上捐香油的公司名字


  離開神社便是川端商店街,這條商店街沒有太大特色,之前來的時候也行過,所以行個圈就離開。本來想行下街尾的博多Riverain,但係入到去發現原來全是出售高檔次貨品,唔多適合我和白熊,不過商場內的洗手間就一流,幫親下都唔錯。
  
  本來打算乘100円巴士到天神區,在巴士站附近見到有間超市,於是入去行下順便暖下個人。在超市內見到好多美味食物,又見到啲熱辣辣粟米湯,於是就買了一杯粟米湯和兩個窩夫食,天氣咁凍飲番碗熱湯成個人暖番晒,正~~

  博多市內有100円巴士線,穿梭博多車站和天神區,分上行線和下行線,不論在那個站上車都是 100円,又平又方便,這兩天的行程就乘 100円巴士;不過要留意一下巴士站上有沒有 100円巴士的標誌,如果無就唔係這個巴士站,要留意呀!

  100円巴士的班次很密,幾分鐘就有一班車,所以我哋食緊野時剛有巴士到站也不是問題,食完野再等幾分鐘就有下一班,好方便。到了天神區,先行去スシロー迴轉壽司食午餐,這間壽司店的壽司大部份都是 100円,原來這種百多円的壽司店在博多不是有很多,所以我就揀到這間天神區分店食。

  雖然去到已經一點多,但是還有很多人在等候;攞了籌,要等咗差不多半個小時才到我哋,真係好生意。職員帶我哋去到後面的卡位坐,原來攞籌有分BAR枱和卡位兩種,由於盲中中又不熟日文,見其他人點按我就點按,最後選了卡位。雖然BAR枱是不用等咁耐,但我同白熊坐到卡位都幾舒服,真係錯有錯著。

川端善哉廣場,假日有紅豆湯丸食,不過今日係平日,無得食


廣場內有個好高好大的山笠,上面的公仔同上次嚟的唔到,應該係每年都會整過新的


牆上展出很多不同的浴衣款式


真係唔知麵包超人 アンパンマン 同商店街有乜野關係,係街上成日見到佢哋的跡影


細菌人 ばいきんまん


又見到麵包超人


真係好凍,見到有特價暖包,158円,真係好平喎!買番包先


博多リバレイン(博多Riverain)


在巴士站等巴士時見到這間超市,白熊,入去行下囉,好鬼凍呀!


好好味咁喎


買咗一杯和兩個窩夫食,窩夫就算凍咗都仲好脆,好好食


巴士站,有無留意玻璃上有張紅色的100円巴士標誌,我哋就係這個巴士站等巴士,日本的巴士站設施很齊全,除了有櫈給乘客坐之外,部份還有各路線巴士到站時間的


路線圖


雖然話全程都100円,上車應該不用攞整埋券,不過都係用張西瓜咭“嘟”下部機安全啲


落車先俾錢,我哋用咭,“嘟”下張咭就得,好方便


今日午餐係呢間スシロー迴轉壽司店食


未輪到可以洗下對手先


攞籌的電腦,唔係明晒上面寫啲乜


只知紅色的テーブル係枱,應該係卡位,另一個應該係BAR枱,無估錯掛


35號,原來係選了テーブル,仲揀錯咗一個人,差不多輪到才發現,嗱嗱淋同職員講,好彩~

等咗半個鐘先有位,坐低後俾呢架機吸引住,乜東東,原來係用嚟點食物


說明書,不過我哋初初無睇,亂按一通


點完野食,系統用不同的顏色來區分顧客的落單,我哋係草綠色


呢幾碟唔係我哋,繼續等下


芝士蛋榚呀,好好味咁喎,不過唔係我哋的,冇得食


終於嚟啦,這款用黑碟,180円,一碟得一件,真幾貴


都係食番啲平野好啲,三文魚,100円

鰻魚,好乾,味道只是一般


了解部機後就再點食物,蒸蛋,草綠色呀!係我哋架,快啲攞


熱辣辣,好味


天婦羅係新鮮炸的,好食


埋單按下部機右下角個制就得,好方便


  食飽後行下百貨公司,行到三點多回程返酒店。今次又是乘100円巴士,返到酒店休息一下,六點多再出發去食晚餐。今餐係食白熊昨天想食的牛舌,落到去條食街不是有很多人,但是たんや一樣滿座,見到咁多人幫親,一定好好味啦。

  等咗幾分鐘就有位,這間店除了日文餐牌外,還有中文英文,但是食物款式不是有很多種,最後點了咖哩牛舌和牛舌小麥山葯泥套餐。牛舌煮得很淋,幾好味,不過咖哩估唔到都幾辣,不像日式咖哩不辣和有些甜味食得有點辛苦。食飽後諗位行下超市,明明上次嚟係地下一樓有間超市,但係成個商場改裝後變咗商店,搵唔到,只好在附近行下就返酒店休息。

今次又係坐 100円巴士返酒店


這個巴士站有各路線巴士到站時間的顯示板,巴士幾時到,一目了然


仲有好清楚的路線圖,搭幾號巴士都可以係度睇到


原來酒店旁邊有間牛心,食物同吉野家、松屋差不多,唔想行係度食都唔錯


今晚晚餐的地方~たんや,牛舌專門店


這是白熊的牛タン麦とろろ定食 1050円


牛タンカレーセット 910円,雖然牛舌很夠淋,但係得一件,好少喎!


今晚才記得影下窗外的東橫INN的霓虹招牌,其實第一日夜晚已經見到,當時心諗由窗向外望,應該見唔到架,第二日出發時在酒店行了一個圈,原來是後面的 博多口站前2號店


上一篇 :  16年九州福岡新春四天悠遊行 Day 2
下一篇 :  16年九州福岡新春四天悠遊行 Day 4

沒有留言 :

張貼留言