2010年5月9日 星期日

10年 夜幕下的觀塘海濱長廊

日期 : 2010 年 5 月 9 日 (星期日,部份時間有陽光,局部地區有驟雨) 

  今天本來打算到觀塘海濱長廊影黃昏和夜景,可是太陽伯伯大部份時間都躲在雲層裏,黃昏日落景色影不到,祇可以影夜景。

  晚上吃過晚餐,步行到海濱花園,雖然天色已經黑了,但花園的入口亮起光亮的燈,而特色塔樓地標亦亮起變化顏色的燈飾,景色很美。在海旁邊可以遠望香港島,風景雖不及在尖沙咀海旁那裏看的美,但靜靜的環境,有微微的海風吹著,倒也不錯。每到30分和00分便會響起音樂,塔樓和地上的燈飾隨著音樂而變色閃動,地上散射著水霧,好像仙境般,好美啊!

  遠遠看到國際金融中心和中銀大廈等中環地標,見差不多八時,故留下來希望可以看到幻彩詠香江,可惜距離太遠,加上厚厚的雲層,祇是隱約見到燈光在閃動。在海濱長廊遠留了一個多小時便離開。在回家前去吃糖水,怎料吃完糖水,竟然下雨,幸好有帶雨傘。

今晚我哋鋸扒


先嚟餐包同餐湯羅宋湯

我要咗美國西冷牛扒$98,哇~成八安士重,好大塊呀,我既牛扒比白熊既好食好多,級數高些少麻


白熊就食龍蝦肉眼牛扒$98,兩樣都唔差,不過牛扒當然無我既咁好食喇~


餐茶~凍奶茶同凍檸樂,埋單$216,都唔算貴

晚上既觀塘海濱花園著咗燈

一入去就見到塔樓地標,好光猛

旁邊矮的四方體既燈飾都好靚


最鍾意呢個角度,變化不同的燈飾,超靚!














在海旁望出去的港島東區,海中間還停泊了艘郵輪





海旁的木板行人路都著咗燈


哇!音樂響起喇!


地下變化顏色的燈飾,而且還噴「煙」,都係好靚呀








連這小小四方體的頂也冒「煙」


五光十色的水霧出口,好靚!


好似仙境咁~~








八點鐘,做緊幻彩詠香江,不過就剩係見到國金和附近啲大廈光咗啲,其他就乜都睇唔到


回家前到咗呢間糖水店食糖水,幫襯過呢間幾次,啲糖水大部份都唔差


白熊要咗熱紫糯米加豆腐花同花奶,幾好味


我就要咗三寶湯圓~芝麻、花生同奶皇,湯圓係即叫即整,所以要等耐些少,不過就真係好好食,誠意推介呢間店舖既湯圓,超正~


睇下奶皇湯丸,好似咸蛋黃咁樣~


沒有留言 :

張貼留言