2007年9月16日 星期日

07年 南丫島釣魚行山樂

日期 : 2007 年 9 月 15 日 (星期六、晴)

  好耐都無釣魚了,心思思決定嚟個釣魚行山一天遊,目的地係早兩個星期到過的南丫島。今朝一早就起床梳洗,坐地鐵到中環站落車,在 A 出口一出有扶手電梯上天橋,行分零鐘就到港外線碼頭坐船去南丫鳥的索罟灣,約十點半架船就到碼頭。落了船後今次是向左行,向右行是去榕樹灣,之前已經行過了兩次,所以今次行第二條路。

  行了二十幾分鐘就發現一個石灘,見到好多痕跡知道曾經有人在這裡釣過魚,於是行落去,這個石灘的路都幾難行,行到落海邊後弄好魚絲魚杆,就開始釣魚。一落絲就立即有反應,話咁快就有收穫,雖然十分開心,但係好快就出現一個嚴重問題,就係好易勾到石,一落絲就會有魚訊,但係一拉絲就勾石,很沒趣,所以釣了一陣就收工。

  執好野同將d魚放生後,就繼續行,睇地圖時覺得不是太難行,亦不是太遠,但係行了一半已十分累,而且全是上山落山的山路,很少平路,十分辛苦。行到一大半時,才知再要行上一座三百多米的山,真係要大聲叫~天呀!在行極到行唔到山頂的情況下,差點要試下坐直昇機的滋味,抖吓行吓,終於行到山頂了,餘下的路就易行好多。在休息期間,見到三位男士竟穿著恤衫西褲皮鞋,話咁快就行上山頂,面不紅氣不喘,無幾耐連影都唔見,真係世外高人啊!

  休息過後就繼續行程,之後的全是落山路,行多約二十多分鐘就行完,這時才知出口是在天后廟後面。行到全身濕透,一身汗味,真的沒有胃口食午餐,所以只在一間小食店食些少水果,休息一會就到碼頭坐船返屋企,今天這個釣魚行山遊亦完滿結束。


中環港外線碼頭


在碼頭有大大隻字寫住南丫島,一定唔會去錯

今次我們是去索罟灣

今次坐的是快船,但只係快十五分鐘咋

南丫島地圖

龍船呀

原來這裡有再造物料收集點

行山小路

海上有好多魚排

好快就有魚上釣

今日的收穫,唔知係乜野品種

釣完魚開始行山,向石排灣進發

好大朵巴蕉花呀~

終於到石排灣



好大片野生的薑花田


山頂呀,終於行到上去

行完食番個生果拼盤,好鮮甜

沒有留言 :

張貼留言