2007年4月6日 星期五

07年 新年大阪五天自由遊 Day 3


第 三 天

日期:2007年2月19日(星期一、大年初二、 陰天)
行程:酒店 → 黑門市場 → 天神橋商店街 → 梅田
   → 心齋橋 → 酒店
住宿:Comfort Hotel


  今朝七點半就起床,梳洗後就到三樓食免費早餐,之後返房執好行裝約 08:45 就出發,第一站是去黑門市場,因昨天去到時大部份店鋪休息,所以今次再去過。到了黑門市場時才知原來早上是那麼熱鬧的,同昨天的冷清清的情況完全不同。

  先到高橋食品買了一杯凍純豆乳 60円,味道十分濃,不過唔知點解原來係落無糖的,除了豆味外就乜味都無,而且加上咁凍的天氣下飲凍豆乳,真係好唔慣。

  飲完凍豆乳後又去搵食,去了隔幾間的魚丸商店食吞拿魚腩,這間商店原來是老字號,專賣又平又美味的吞拿魚(マグロ),在店前的凍櫃放了很多不同部位的刺身,真係花多眼亂,最後買了盒本鮪中拖羅(中とろ)580円,本鮪即係在日本海域捕獲的吞拿魚,比外國入口的美味好多,雖然 580円只得四五塊,真的好貴,但係十分鮮甜美味,貴一點也是值得。

  跟住又去了另一間商店買了兩盒裝的甜蝦(甘海老)刺身 398円,四百円就有成二十幾隻,而且隻隻甜味十足,真的好好食,好抵呀~

酒店的設施,估下係乜?原來係幫你冚埋個旅行喼蓋的工具

今日的早餐,食了好多飯團同乳酪

天氣真係好乾燥,買番個保濕口罩先

再戰黑門市場

原來這裡都有韓國泡菜賣

黑門市場原來真係街市嚟架


高橋食品的凍豆乳


這裡除了生嘅野食物之外,仲有熟嘅食物賣



連衫都有得賣

有好多好新鮮的生果賣

本鮪中拖羅

好肥美呀!我唔客氣喇~おいしい

河豚刺身

這店仲有活河豚選購

一條條唔知係乜野魚呢?

好靚的甜蝦呀

咁多都只係四百円,抵!

乜連雪櫃都有得買,利害

超市內的特價帶子,好似唔可以就咁食

係香港好平的香蕉,但係日本就好貴,呢度的算好平

買咗包嚟試下,同香港的差不多

T字蜜瓜(メロン),個樣好靚

好多士多啤利呀~

這些特大士多啤利做禮物就最啱

日本醬油

古裝版精子呀!

這裡有間好大間的花店

好大盆薰衣草

100 円店呀,入去入下貨先

真係好凍,買番 d 暖包暖下隻手先

臨走買咗盒士多啤利 480 円一路行一路食 ,又甜又好食,所以決定臨走時係黑門市場買士多啤利做手信

路邊的單車,前面個籃俾人放咗廣告單張

 
  係黑門市場食飽飽後,就出發去天神橋筋商店街,在日本橋駅乘堺筋線,在南森町駅落車 230 円,其實天神橋筋是有七丁目,橫跨三個車站,最好是在街頭的南森町駅或街尾的天神橋筋六丁目駅落車。

  落了車後一出地面就見到天神橋筋的路口有好大的立體浮雕,十分易認,天神橋筋商店街因並不是旅遊區,十分平民化,很有特色。在這裡漫遊時竟然發現一間日本米鋪內有紀州備長炭賣,而且十分平 1500 円 1Kg,香港賣的一條細細的就已經要幾十蚊至過百蚊,買了四條一呎長的都只是千二円,即係一條唔駛二十蚊,真係平的驚人(梗係喇,係日本佢地真係用嚟當炭咁用嚟燒野食架)。

大阪地下鐵的售票機,係呢度張西瓜咭用唔到,所以要入錢買車飛

去南森町要 230 円

坐幾個站就到南森町駅

落了車一出地面就見到咁巨型的立體浮雕,唔怕唔識路

行到天神橋筋商店街喇,原來這條是有蓋的商店街

半天空吊咗個日本古代服飾的男人

好古怪的公仔

達磨(だるま)

日本燒餅(好み焼き)

買了件細的 100 円食下,哇~好好食呀!

天神橋勪商店街共分七丁目,這個是二丁目街口的浮雕

有 d 鼻塞,在藥房買了這個鼻腔擴張貼用,效果幾好架

手信佳品,紀州備長炭,只係 1500円 1KG

圍棋棋社,係香港剛播完的棋靈王,話日本好多人玩圍棋,原來是真的

今日午餐就在這寿司店食,這裡是即叫即做,十分美味,日文唔好又怕叫錯,於是用手指指咁點野食,都OK架

門口寫住 75円一個,點果時就話要兩個,點知佢就嚟咗兩碟,擺咗烏龍添,不過真係好好食,所要無緊要(大丈夫)

好鮮甜的海膽寿司

日本的波子機店,門口這幾位伯伯好利害

  行完街街後約三點就起程去梅田,在 JR 天滿駅乘 JR大阪環狀線到大阪駅 120円,落車後行三分鐘就到梅田,行咗一陣見個天開始黑,跟住就行去 Hep Five 大観覧車坐屋頂的摩天輪 1000円,摩天輪睇大阪的夜景一流。玩完後就行咗去 Yodobashi-Umeda,成座都是賣電器,真係大到離譜,行到腳仔好累,在其中一層見到不同的腳按摩機任試任用,當然不會錯過,俾對隻腳舒適一下。

在大阪一般的車費好貴,JR 就比較平,去大梅田都只係 120 円


弱冷車,係俾怕凍的人坐

大阪車站紀念印

梅田街頭,阪神百貨公司

阪急百貨公司,喜歡行公司的就啱晒


大型電器店 Yodobashi-Umeda



晚上的 Hep Five

好大隻 Snoopy 呀

屋頂的摩天輪售票機,每位 500円


在摩天輪上看的大阪夜景




  按摩完成隻腳都鬆咗,約七時半就返心齋橋,在梅田乘御堂筋線到難波 230円,諗住在道頓堀的金龍拉麵食晚餐,但係去到時見到好多人,仲要除鞋坐地下,好唔習慣,於是在附行了一陣,最後決定在千日前的神座食拉麵,這間拉麵店先在店前購票,然後才入店後搵位坐,跟住就有職員收票,幾分鐘後就有碗美味的拉麵放在你的面前,這店的拉麵好好食,而且份量又多,食完真係飽晒,在道頓堀散下步才返酒店休息。

御堂筋的車票,幾個站就要 230円,都幾貴

神座拉麵店前的售票機

今晚的晚餐


今日大豐收


沒有留言 :

張貼留言