2007年4月6日 星期五

07年 新年大阪五天自由遊 Day 2


第 二 天

日期:2007 年 2 月 18 日(星期日、大年初一 、陰天)
行程:酒店 → 黑門市場 → 高達館 → 千日前商店行
   → 道具街 → 美國村 → 酒店
住宿:Comfort Hotel


  今朝七點就起床,梳洗後就到酒店食堂食套票包的早餐,這裡供應的主要是飯團及麵包,除了咖啡橙汁任飲之外,乳酪都可以任食就最正!日本的牛奶出名濃同滑,乳酪當然是更加好味喇,食完早餐後,食番兩三杯先走。

  食完早餐後返房攞行裝就出發,第一站是去大阪出名的黑門市場,出了酒店後就轉左,行在界筋後轉右直行約五分鐘就到,在界筋的路口發現了一間24時的超市 グルメシティ,裡面有好多日本食物及生果出售,因為剛剛才開始行程,所以晚上返酒店前再嚟呢度 Shopping。

  行到黑門市場時發現只有好少店舖有開門營業,原來這裡的店鋪大部份是星期六、日休息。因仍有些飽意,只買了炸鰻魚食,便出發到隔離街的高達館,外牆畫了一個好大高達畫像,遠遠就見到,十分易認。高達館除了有高達模型外,還有好多現時日本流行的模型賣,行了成個鐘,買了幾盒舊版新出的高達同 Zaku (渣古)後才捨得走。

今天的早餐,酒店套票包埋


酒店的洗衣機


路上的 100円飲品自動售買機


酒店前面街道上的星座圖案,這個是雙子星座


這間就係 グルメシティ,24 小時營業,真係 Shopping 的好地方


黑門市場





哇~有好多士多啤利呀,只係四五百円,好平呀!

這間賣炸物的都好出名



買咗炸鰻魚食,雖然係凍咗,但係仍然好好味

高達館,係黑門市場望過去只係見到 Zaku

高達館正門

館內的大門放置了好大個的高達模型

除了高達外,仲有而家好 Hit 的 Keroro

高達模型做緊特價 2 割引,即係八折,買了幾盒返香港慢慢玩

原來要係對面先睇到高達



ヒーロー玩具研究所,門口放咗 d 衫賣

但係另一邊窗卻放置了矇面超人,咁唔知賣玩具定係賣衫

  跟住去千日前筋商店街,千日前筋商店街在黑門市場對面,所以再次經過黑門市場。再回到市場,已經有些少餓,行行見到有間賣河豚刺身的店舖,一場嚟到,唔試下對唔住自己,於是買了一盒刺身 1360円,企係舖頭後面即刻打開嚟食,食落覺得好彈牙之外,味道卻是淡淡的,但係在碟中間有兩舊細細舊的十分鮮甜(後來同朋友講開,原來食河豚刺身是要配特別的醬汁才會食到河豚的甜味)。

  跟住到了一間有些像超市一般的店鋪,於是入去睇下,原來這裡是賣食物的,見到好多很好味的魚生刺身十分平宜,在這裡買了盒北海道帶子 680円,有四隻的帶子。買了急不及待的在店舖隔離就咁企係度食,這些帶子十分甜味,而且還有淡淡的海水味,從沒有食過咁好食的帶子,黑門市場真是到大阪旅遊必到的好地方。

  食完美味的帶子後,就到對面馬路的千日前筋商店街,到這裡是食午餐,今次是食章魚燒(たこ焼),原來大阪的章魚燒才是正宗,後來才傳到東京及日本其他地方。在千日前筋有幾檔的賣章魚燒的,但係奇怪的是只有一檔排長龍,經驗話我知排長龍的一定係好野,所以我當然不會錯過,排了一陣就到我,因不是太肚餓,只買了細盒 8隻 350円,原來同東京的是不同,外皮是一樣之外,裡面是軟軟的,十分美味。

1360円的河豚刺身

北海道帶子 680円一盒

哇~好大隻呀!

 
排長龍的章魚燒店

買咗喇~

熱辣辣的章魚燒,好好味架

  跟住就到街尾的道具屋筋商店街行下,這裡是賣廚房用具及食材的,很多東西都從沒見過,行完已經十分累,要搵個地方坐下休息一下。於是到吉本会館地下的餐廳食個 High Tea,真係好 High 架,兩杯野加份三治就要 2060円

  休息完後就去美國村,我們先行去高島屋百貨公司,然後經心齋橋筋到美國村,美國村聽個名就知是賣美國的服飾,日本年青人比較純洋,喜歡穿著美國牌子的衣服,但對我這個香港人來說就沒有多太吸引,行了陣返道頓道堀筋食晚餐,今餐是到元祿寿司食,寿司全部 130円一碟,不用 HK$10.00,十分抵食,食到飽飽都只係二千幾円,比香港的除了平一半以上之外,還十分鮮味,到日本旅行一定唔可以錯過。

  跟住就行去 グルメシティ Shopping,買了士多啤利及一些小食後就返酒店,休息一陣就食士多啤利做宵夜,這些士多啤利十分甜,比昨天在大丸買的好食好多,今日真的行了好多路,明天還要早起,所以梳洗後就上床休息。

道具屋筋的入口有個好大的『道』

大阪名相聲藝人的人形燒

好大隻招財貓呀

中性洗潔精,除了用來洗食具外,還可以用嚟洗生果同蔬菜

整章魚燒的用具

二千円的High Tea,只得兩杯野飲同三文治

在吉本会館的地下有名相聲藝人的手印

這間寿司是用兩塊魚生做的,啱晒我唔食得多的人

大阪的神 ビリケンさん

高島屋百貨公司

這是南海本線的入閘口,順便探下路點坐車去機場

心齋橋筋的店鋪,門面好靚

好大隻紅猩猩

美國村當然有牛仔褲喇

這個商場門前有個大個小丑頭

這間有六甲牧場雪榚

買了杯原味加綠茶的軟雪榚

這間是 300円店,貨品是當然是靚 d

好特別的街燈

Hello Kitty 店前有個大大的 Hello Kitty 毛公仔

仲有Hello Kitty既男朋友Daniel

Hello Kitty店裡面有多野賣

係元祿寿司食晚餐



今晚的宵夜~好甜既士多啤利

今日的戰利品,好多係24小時超市買既

沒有留言 :

張貼留言