2010年12月31日 星期五

10年 閒逛龍翔廣場~多啦A夢『聖誕夢成真』


日期 : 2010 年 12 月 31 日 (星期五、天晴)

  今天是大除夕,放工後和白熊去了黃大仙逛街,原來龍翔廣場都有聖誕布置。領匯以多啦A夢「聖誕夢成真」為主題,在多個商場展出「多啦A夢聖誕法寶體驗館」,龍翔廣場是「 大雄錯視屋」。商場的聖誕布置不是太多,我們影下相,逛下商場,然後離開到黃大仙街市買燒肉,已多年沒有光顧街市內的燒肉店,想不到食物的水準仍然保持得很好,今晚的除夕大餐有燒肉食,Yummy!Yummy!

  還有不到一小時便踏入2011年,在這裏祝各位新的一年~身體健康!事事如意!開開心心!

在龍翔廣場門口已經見到多啦A夢、大雄和豆沙飽

商場內的紙板多啦A夢


在商場一樓的 「大雄錯視屋」

不可缺少的聖誕樹


大雄同佢既朋友都係度呀!

巨大的多啦A夢

法寶之一~縮小電筒,任何東西祇要被電筒嘅光線照射到,就會即時縮小,你睇房間內的豆沙飽會縮小又會變大架





靜香(靜宜)、胖虎(技安)同埋小夫(阿福)

大雄


當然唔少得既係多啦A夢

今晚加餸的美味燒肉

沒有留言 :

張貼留言