2010年1月1日 星期五

10年 消遙寫意的元旦

日期 : 2010 年 1 月 1 日 (星期五、天陰多雲)
  新的一年在這裏先祝大家新年快樂!身體健康!每日都開開心心!
  今天沒有計劃四圍走,祇打算在家附近茗茶,然後逛一陣商場,跟著回家午睡;吃過晚飯後,嘆下電視劇集。如果每日都可以這樣消遙自在就好了!
  在家附近一次過在同一幢大廈開了六間酒樓,真的不知那一間好,於是今早用了一個「錦囊」,就是打電話問朋友。我這位朋友已經光顧了當中的四間,經過她的分析,我選了當中的一間。十一時多抵達大廈的大堂,哇!竟然要排隊搭升降機,還要等差不多五分鐘才到酒樓!到了酒樓當然又要等位,等了差不多半個鐘,終於有位了。幸好被安排了一個近窗的座位,可以在高處遠望四周景物,真好!
  這間酒家單看點心價格不是太貴,但是每碟點心十分精緻,份量只有一般的一半至三分一,相對來說就貴了一點,如果像我和白熊祇是兩個人,這樣的份量就剛剛好,而且還可以多食一點不同款式的點心。吃過午餐,行過商場後,當然要午睡,正所謂「食飽睡一睡,好過做元帥」
早茶在這間彩晶軒食

點心價錢唔係好貴喎~

酒樓升降機大堂的顯示板

上面原來係個鐘嚟架

個位風景好得

連消防局都睇得好清楚

坐底飲杯茶先

有茶名的茶壼,個壼嘴好特別

畫點心紙時要留意,打橫畫一下就得,似唔似考試卷的選擇題,我諗係方便過電腦

點心嚟喇,千島鵝肝窩貼蝦,睇個樣真係唔知係乜野,初初以為係蝦多士添

蝦腸、鳳爪和馬拉糕,馬拉糕個樣好似朱古力蛋糕

呂宋香芒米紙鮮蝦筒

生煎包呀!我都無叫,問咗侍應後才知原來係叉燒包,真係估你唔到,另外果碟係生竹牛肉

生炒糯米飯,$16 咋,好抵同好味

估下呢兩碗係乜野?

係紅豆沙及銀杏手磨芋泥嚟呢,細細碗,好啲色,不過就好甜,呢餐埋單一共$180


沒有留言 :

張貼留言